آشوب و درگیری در خیابان‌های تل‌آویو/ نتانیاهو تسلیم می‌شود؟

در حالی که حدود نیم میلیون نفر از مخالفان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خیابان های تل آویو علیه او تظاهرات کردند، منابع عبری از احتمال تسلیم شدن نتانیاهو در مقابل اعتراضات خبر دادند.

به گزارش تازه‌نیوز، مهر نوشت: رسانه‌های رژیم صهیونیستی از احتمال تسلیم شدن «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در مقابل مخالفان خود و اعلام توقف طرح موسوم به اصلاحات قضائی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، خبرگزاری رویترز به نقل از مقام‌های حزب لیکود و منابعی در دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که نتانیاهو پس از افزایش بی سابقه مخالفت‌ها و اعتراضات با طرح تغییرات قضائی، قصد دارد امروز توقف آن را اعلام کند.

از سوی دیگر، روزنامه «یدیعوت آحارونوت» اعلام کرد که رئیس کمیته قانونی کنست قصد دارد طرح اصلاحات قضائی را با وجود انتشار خبرهایی درباره تعلیق آن توسط نتانیاهو به رأی بگذارد.

این خبر در حالی است که رسانه‌های عبری از حضور نیم میلیون نفری مخالفان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خیابان‌های تل آویو و اعلام مخالفت با طرح تغییرات قضائی کابینه او خبر دادند.

در همین راستا، «یوآف گالانت» وزیر جنگ برکنار شده رژیم صهیونیستی برای حضور در جلسه بررسی پیامدهای اجرای طرح تغییرات قضائی در کنست حضور یافت و اعلام کرد که تهدیدات موجود علیه اسرائیل، او را به اقدام فوری مجبور کرده است.

رئیس ستاد ارتش رژیم اشغالگر هم برای بررسی پیامدهای امنیتی برکناری وزیر جنگ این رژیم توسط نتانیاهو نشست برگزار کرده است.

خبرگزاری رویترز هم گزارش داد که ارزش پول رژیم صهیونیستی (شِکِل) پس از برکناری وزیر جنگ این رژیم حدود هفت دهم درصد کاهش یافته است.

گفتنی است که تحولات سرزمین‌های اشغالی واکنش آمریکا را در پی داشته و کاخ سفید از این تحولات به شدت ابراز نگرانی کرده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.