یک افسر سپاه در حمله اسرا‌ئیل به شهادت رسید

در پی حمله سحرگاه امروز رژیم صهیونیستی به حومه دمشق، پاسدار رشید اسلام میلاد حیدری از مستشاران نظامی و افسران سپاه به مقام شهادت نائل شد.

به گزارش تازه‌نیوز، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت پاسدار رشید اسلام “میلاد حیدری” از مستشاران نظامی و افسران پاکباخته سپاه در حمله جنایتکارانه سحرگاه امروز ( جمعه) رژیم صهیونیستی به حومه دمشق سوریه خبر داد.

در اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: سحرگاه امروز جمعه یازدهم فروردین ماه 1402 مصادف با نهم ماه مبارک رمضان ، پاسدار رشید اسلام ” میلاد حیدری” از مستشاران رشید نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق به شهادت رسید.

در این اطلاعیه با محکومیت سکوت و بی عملی مجامع موثر جهانی در قبال جنایت آفرینی ها و تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی و ادامه نقض حاکمیت و تمامیت سرزمینی یک کشور مستقل عضو سازمان ملل، تاکید کرده است: بی‌تردید رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی پاسخ این جنایت را دریافت خواهد کرد.

این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این افسر مؤمن، مخلص، فداکار و پاکباخته به خانواده معظم و آحاد همرزمان مجاهد و گرانقدر ایشان اعلام کرده است: آئین‌های تشییع، تدفین و خاکسپاری شهید عالی‌قدر متعاقباً به آگاهی ملت شریف ایران رسانده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.