ساپینتو از استقلال جدا می‌شود؟

سرمربی پرتغالی استقلال در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با ذوب‌آهن گفته بود چهار ماه است که حقوق نگرفته‌ام و می‌توانم قراردادم را همین الان یکطرفه فسخ کنم.

به گزارش تازه‌نیوز، ریکاردو ساپینتو از اهمیت حضور در آسیا سخن گفته بود و تاکید داشت که همه تلاش ما بر این است که بتوانیم در آسیا خودمان را نشان بدهیم. حالا گفته می‌شود شاید اگر استقلال به طور رسمی از آسیا حذف شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا این خبر تلخ را تایید کند، ساپینتو انگیزه‌هایش را برای ماندن در این تیم از دست می‌دهد.

به نقل از خبرورزشی، روزی که این مربی پرتغالی با استقلال قرارداد بست می‌دانست که این تیم قهرمان ایران شده و باید در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند اما در صورتی که استقلال به آسیا نرود، این مسئله در کاهش انگیزه‌های مرد پرتغالی تاثیرگذار خواهد بود. همان‌طور که می‌تواند روحیه بازیکنان استقلال را هم برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی تضعیف کند.

حالا باید دید در صورتی که استقلال به طور رسمی و قطعی از آسیا حذف شود واکنش ساپینتو چه خواهد بود! فعلا که خبرهای خوبی از کنفدراسیون فوتبال آسیا نمی‌رسد و حداقل می‌توان گفت تا امروز هیچ اتفاق مثبتی رخ نداده است.

ساپینتو توانسته در یک ماه گذشته با کسب نتایج خوب استقلال را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی مطرح کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.