دختربچه ۱۰ ساله در رودخانه غرق شد!

رئیس جمعیت هلال احمر آمل با اعلام خبر غرق شدن کودک ۱۰ ساله تهرانی در رودخانه هراز، گفت: سه تیم امدادی برای پیدا کردن کودک در رودخانه هراز در حال تلاش هستند.

به گزارش تازه‌نیوز، جمشید نیک‌زاد با اشاره به غرق شدن یک کودک در رودخانه هراز، اظهار کرد: بلافاصله پس از تماس تلفنی با مرکز ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان مازندران مبنی بر اعلام غرق شدن کودک ۱۰ ساله تهرانی به نام (م.ن) در رودخانه کبیر هراز تیم‌های امدادی پایگاه های امداد جاده‌ای کهرود، گزنک و رینه جمعیت هلال احمر این شهرستان به منطقه اعزام شدند.

به نقل از فارس، رئیس جمعیت هلال احمر آمل در بیان علت وقوع حادثه غرق شدن کودک تهرانی تصریح کرد: این خانواده تهرانی حاشیه رودخانه هراز حوالی منطقه پل پنجاب را برای استراحت کوتاه انتخاب کردند.

نیکزاد با اشاره به اینکه دختربچه ۱۰ ساله این خانواده به داخل رودخانه هراز سقوط کرد، بیان کرد: پس از اطلاع و گزارش حادثه سه تیم امدادی به همراه سه دستگاه خودروی امداد و نجات با سرعت به منطقه اعزام شده و عملیات جستجو را آغاز کردند.

نیک زاد با بیان اینکه عملیات جستجوی کودک تهرانی غرق شده از منطقه پل پنجاب محور هراز مورد رصد قرار گرفت ولی هنوز اثری از کودک غرق شده پیدا نشد، گفت: به دلیل تاریک شدن هوا و نبود دید کافی در شب گذشته عملیات جستجو متوقف شد تا دوباره از صبح امروز پس از روشن شدن هوا عملیات ادامه پیدا کرد.

وی در توصیه به مسافرانی که محور هراز را برای تردد انتخاب می‌کنند، یادآور شد: چنانچه حاشیه رودخانه را جهت اقامت کوتاه مدت انتخاب می‌کنند از نزدیک شدن کودکان خود به محوطه رودخانه خروشان هراز جلوگیری کرده و مراقبت های لازم را برای فرزندان خود انجام دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از اهالی بومی منطقه و مسافرانی که در حاشیه رودخانه هستند در خواست کرد تا در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به شماره تلفن ۱۱۲ جمعیت هلال احمر اطلاع دهند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.