کرباسچی: یقه می‌گیرند که چرا فلان مسائل را گفتید/ مجلس انقلابی چه کارنامه‌ای دارد؟

کرباسچی گفت: راه‌حل کشور خیلی روشن است، ما اگر بتوانیم بین نظراتی که تندرو یا افراطی شناخته می‌شوند با نظرات اعتدالی، تفاهمی در کشور ایجاد کنیم به موفقیت نسبی دست یافته‌ایم.

به گزارش تازه‌نیوز، این نوع اداره کشور طبعا یک اشکالات و هزینه‌هایی ایجاد می‌کند و تقریبا در این مدت دیدیم که آنچه که در مجلس و ریاست جمهوری اتفاق افتاد نه تنها چیزی را به کشور اضافه نکرد بلکه هزینه‌های بسیاری را برای کشور در پی داشت.

گروه‌های سیاسی از حالا در تدارک برنامه‌ریزی برای کسب کرسی‌های دو مجلس یکی مجلس شورای اسلامی و دیگری مجلس خبرگان رهبری هستند. نمایندگان مجلس یازدهم در همسویی با سیاست‌های دولت سیزدهم کارنامه مثبتی از خود به‌جای نگذاشتند و شاید بتوان این موضوع را مستمسکی برای حذف بیشتر آنان از سبد رای مردم در دور آتی برشمرد. از سوی دیگر عملکرد بد دولت خصوصا در حوزه اقتصاد، انتفادات زیادی را در پی داشته و منتقدان در کنار گود بر این باورند که راه حل‌های راه‌گشا در جیب آن‌هاست، غافل از این‌که کار را به‌جایی سخت‌تر از کارآمدی آن راه‌کارها رسانده‌اند.

ظاهرا طرح حاکمیت یک‌دست جواب نداده و شاید بهتر باشد در این‌باره تغییر روش ایجاد و از تمام سلایق سیاسی و خصوصا افراد دارای تجربه کشورداری در نظام استفاده شود. «خبرآنلاین» در گفت‌وگو با غلامحسین کرباسچی فعال سیاسی اصلاح طلب به آرایش سیاسی نیروها در سال جدید و راهکار خروج از وضعیت کنونی پرداخته است.

امسال در اسفند ماه ما دو انتخابات خبرگان و دیگری مجلس شورای اسلامی را پیش روی داریم، ارزیابی شما از آرایش نیروهای سیاسی در سال جدید چیست؟
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.