محدودیت‌های ترافیکی برای جاده‌های این استان در آخرین روز نوروز

مرکز مدیریت راه‌های مازندران محدودیت‌های تردد ویژه نوروز برای امروز یکشنبه ۱۳ فروردین در جاده‌های مواصلاتی مازندران اعلام کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، مرکز مدیریت راه‌های مازندران امروز یکشنبه اعلام کرد: با توجه به پیش بینی وضعیت تردد و با هدف کنترل ترافیک تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۲، ارتقاء ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی تا پایان روز سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در محورهای چالوس، هراز و سوادکوه اعمال می‌شود.

‌محدودیت‌های کلی

عبور و مرور انواع موتور سیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در محورهای کرج – چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع می‌باشد.

در تمامی محورهای برون شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌گردد، عبور و مرور انواع تریلر، ناوگان ترانزیتی، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی، بهداشتی، کودهای شیمیایی، ضد عفونی کننده و کالاهای اساسی (گندم، جو، برنج، سویا، دانه‌های روغنی و …) یا دارای مجوز از پلیس راهور فراجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌گردد که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آن‌ها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا حاملین مواد سوختی، بهداشتی، کالای اساسی و دارای مجوز در تاریخ ۱۳ فرودین ۱۴۰۲ در همه محورهای برون شهری کشور ممنوع می‌باشد.

محدودیت‌ها در محور کرج – چالوس

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای یکشنبه و دوشنبه تاریخ‌های ۱۳ و ۱۴ فروردین تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج میدان امیرکبیر و ابتدای آزادراه تهران-شمال (انت‌های بزرگراه آزادگان) به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تاریخ‌های مذکور تا ساعت ۲ روز بعد، از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

در صورت افزایش حجم تردد در آزاد راه تهران – شمال و احتمال کندی ترافیک در داخل تونل‌ها با اعلام مامورین مستقر در محل مسیر جنوب به شمال یا شمال به جنوب به صورت مقطعی از ابتدای آزاد راه در هر دو مسیر مسدود خواهد شد.

محدودیت تردد در محور هراز

تردد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع می‌باشد.

تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنا حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲ روز سه شنبه ۱۵ فروردین از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه تا ساعت ۲۴ همان روز، از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تاریخ‌های مذکور تا ساعت ۲۴ از آب اسک به رودهن یکطرفه خواهد بود.

محدودیت تردد در محور سوادکوه

تردد انوع تریلرها از ساعت ۶ تا ساعت ۲۴ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر-فیروز کوه – تهران و بالعکس ممنوع می‌باشد.

اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌گردد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.