جانشین نوری، وزیر آموزش و پرورش مشخص شد؟

یک گزینه سرپرستی وزارت آموزش و پرورش بعد از یوسف نوری مشخص شد.

به گزارش تازه‌نیوز، عرشه آنلاین نوشت: گفته می‌شود رضا مراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنگیان بعد از برکناری نوری سرپرست وزارت آموزش و پرورش می شود.

شنیده ها به نقل از یک مدیر ارشد در وزارت آموزش و پرورش حاکی از آنست که صادق ستاری فرد (معاون پشتیبانی ) و حجت الله الماسی ( مدیرکل حوزه وزارتی ) علاوه بر عزل به هیات رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شده اند . از جمله اتهامات این افراد : کم کاری ، سهل انگاری و اهمال در انجام وظایف محوله و همچنین سوءاستفاده از مقام اداری برای عضویت در دانشگاه علمی فرهنگیان و استفاده غیر مجاز از امکانات و اموال دولتی که در صورت اثبات مجازات آن برابر قانون اخراج از محل خدمت و یا انفصال دائمی از محل خدمت می‌باشد لازم به ذکر است جلسات مدیران کل آموزش و پرورش استان ها در روز گذشته و همچنین جلسه شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش طی روز جاری بدون دعوت از این افراد برگزار شده است که صحت خبر واصله را تایید مینماید.

حال این دونفر از جایگاه خود استفاده کردند ودر دانشگاه فرهنگیان هیات علمی شدند پس رییس دانشگاه فرهنگیان هم نقش داشته پس چطور همراه متخلفین، قراره سرپرست وزارتخانه شود.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.