ادعای عجیب درباره بی‌حجابی: شوهر دزدی زیاد می‌شود!

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: اگر کسی که مسلمان است قطعا حجاب را می‌پذیرد، نمی‌شود که مسلمان بود و آن را نپذیرفت گاهی برخی کمی کوتاهی دارند.

به گزارش تازه‌نیوز، سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی در استان کرمانشاه گفت: ابرچالش سال ۱۴۰۲ معیشت است؛ اگر نتوانیم حوزه ارز را درست کنترل کنیم بر تمام موضوعات در جامعه سایه می‌اندازد؛ از جمله مسکن، خودرو، طلا. و به تبع این‌ها بر معیشت مردم تأثیر می‌گذارد. باید برای این کاری کرد که ارزش پول ملی ثبات جدی پیدا کند و این ثبات می‌تواند ما را در سال آینده جلو برده و حاصل آن رشد اقتصادی متناسب که در رفاه و آسایش مردم قرار بگیرند. امروز سفره مردم کوچک‌تر شده است و بخشی از این کوچک‌تر شدن بی‌تدبیری است و علت آن عدم اجرای قانون بوده که گره اصلی ما است و برخی اوقات دولت آن ر اجرا نمی‌کند.

حسینی کیا که با جماران گفت و گو می کرد، در پاسخ به این سوال که آیا با طرح مجلس در خصوص حجاب و عفاف، نسل جدید پذیرای آن خواهد بود؟ گفت: حجاب امری شرعی و جدی است. اگر کسی که مسلمان است قطعا حجاب را می‌پذیرد، نمی‌شود که مسلمان بود و آن را نپذیرفت گاهی برخی کمی کوتاهی دارند. دشمن، دشمن است. این دام در فضایی پهن شده است که می‌خواهد دست و پای آهوها را ببندد و گرگ‌ها را باز بگذارد. ما باید در این امر هوشیار باشیم و این را نسل جدید باید بفهمد که کیان خانواده در خطر است.

وی افزود: به اساسی‌ترین نکته‌ای که باید فارغ از اسلام و حاکمیت به آن اشاره کرد«کیان خانواده» است؛ یعنی در صورت رواج بی حجابی «شوهر دزدی» باب می‌شود. مثلا خانمی خود را آرایش می‌کند، دل یک خانواد‌ه‌ای را ویران کرده است و چهار روز دیگر شخصی دیگر کانون خانواد او را ویران می‌کند و کودکان طلاق و بزهکاری اجتماعی بوجود می‌آید و تبعات سنگینی خواهد داشت.

وی در خصوص شعار «زن زندگی آزادی»، افزود: همان کسی که می‌گوید زن زندگی آزادی، نمی‌گذارد زن رنگ روسری خود را انتخاب کند. چرا نسل نو این را توجه نمی‌کند؟ چه کسی این‌ها را منتشر کرد؟ برای بردگی جنسی و کالایی است، دشمن می‌داند روی چه موضوعی دست گذاشته است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس در پایان اضافه کرد: تمام کسانی که صاحب منبر هستند باید کمک کنند؛ نسل نو نسل انقلاب است که در «سلام فرمانده» نیز مشاهده کردیم. اگر جنگی پیش بیاید دهه ۸۰ و ۹۰ از ما جلوتر سینه سپر می‌کنند؛ این‌ها عاشق و شیفته اسلام و انقلاب هستند. البته امکان دارد جاهایی گله‌ای از مسئولان داشته باشند که ما باید آن را رفع کنیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.