آمریکا و اسرائیل آماده جنگ با ایران شده‌اند

آمریکا جنگنده های بی 52 و ناو هواپیمابر “یو اس اس نیمیتز” خود را به منطقه اعزام کرده است و اسرائیل در وضعیت آماده باش است و به سفارتخانه های خود هشدار داده است.

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، القدس العربی چاپ انگلستان در مطلبی به قلم مصطفی الفرحات درباره تنش های ایجاد شده در روابط ایران و آمریکا نوشت: درگیری امروز ایران و آمریکا برای جلوگیری از تبدیل شدن ایران به یک قدرت منطقه‌ای و جهانی است.

ایران امروز از خطوط ترسیم شده از سوی آمریکا فراتر رفته است و این تحرک آمریکا با هدف مجازات این کشور و بازگردادنش به خطوط ترسیم شده است. آمریکا خواستار براندازی حکومت ایران یا تضعیف تمام توانمندی هایش نیست. آمریکا به ایجاد تنش در خاورمیانه نیازدار، از مهم ترین فواید این تنش، تبدیل شدن کشورهای حاشیه خلیج فارس به بازار اسلحه های آمریکا و بدست آوردن امتیاز تاسیس پایگاه نظامی در منطقه جهان عرب بوده است.

ایران هم از سرگرم بودن آمریکا به مبارزه با تروریسم بهره برد و در مکان و زمانی نامناسب نفوذ خود را گسترش داد. به این ترتیب که بازوهایش به نزدیکی اسرائیل رسیدند و خودش بر برخی کشورهای منطقه، سیطره پیدا کرد. علاوه بر این به غنی سازی اورانیوم به صورت شک برانگیزی ادامه داد و برنامه موشکی اش از میزان مجاز فراتر رفت.

ترامپ فرمانده سپاه قدس را به قتل رساند و حالا محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران را که به گفته اسرائیل پدر برنامه هسته ای این کشور بود. این یک جنگ است. بسیاری از ناظران باور دارند جنگ آمریکا-اسرائیل علیه ایران عملا با جنگ ترورها و جنگ اطلاعاتی فزاینده آغاز شده است.

آمریکا جنگنده های بی 52 و ناو هواپیمابر “یو اس اس نیمیتز” خود را به منطقه اعزام کرده است و اسرائیل در وضعیت آماده باش است و به سفارتخانه های خود هشدار داده است. این فضا و تحرکات نظامی ما را به یاد تدارک ها برای جنگ آمریکا علیه عراق می اندازد.

ایران می داند هرگونه پاسخی در روزهای باقی مانده ریاست جمهوری ترامپ واشنگتن را عصبانی می کند و امیدوار است بایدن به توافق هسته ای بازگردد.

2 نظر
  1. مجتبی

    غرب زده های بزدل و وطن فروش داخلی بد جور خودشون رو خراب کردن و از آمریکا مثل سگ میترسن.لابد باید بدیم نوکر آمریکا بشیم تا جنگ پیش نیاد بدبختهای بی شرف.در ضمن غلط کردید که برنامه موشکی از حد خودش فراتر رفته حروم لقمه های بی وجود

  2. سید محمد

    در خدمتیم خصوصا انبار های متحرک مهمات برادران آمریکایی بفرمائید ما بسیار مهمان نوازیم تشریف بیاورید حتما از شرمندگی شما در میائیم . ارادتمند

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.