تزریق واکسن آنفولانزا برای بانوان باردار رایگان است

مدیر داروخانه هلال احمر استان البرز با اشاره به اینکه قیمت هر دز واکسن آنفولانزا 192 هزار تومان است، گفت: واکسن آنفولانزا برای خانم‌های باردار در مراکز بهداشتی به صورت رایگان توزیع می‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فارس، حامد زارع، مدیر داروخانه هلال احمر البرز، در رابطه با توزیع واکسن آنفولانزا در دارخانه هلال احمر، گفت: این واکسن برای کودکان زیر 5 سال و بیماران خاص با ارائه کپی شناسنامه، کپی کارت ملی و نسخه پزشک قابل خریداری است.

وی با اشاره به اینکه قیمت این واکسن ۱۹۲ تومان است، ادامه داد: واکسن آنفولانزا برای خانم‌های باردار در مراکز بهداشتی به صورت رایگان توزیع می‌شود.

زارع اظهار کرد: داروخانه هلال احمر در راستای رفاه بیماران خاص در تلاش است تا با بهترین کیفیت داروها توزیع شود.در تهیه دارو کمبودی وجود ندارد فقط صرفا تنوع زیاد داروها جای بحث دارد.

این مقام مسؤول بیان کرد: داروخانه هلال احمر واقع در چهارراه طالقانی جنب پل طالقانی از ساعت 7:30 تا 20 آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

مدیر هلال احمر استان البرز، تصریح کرد: در صورت وجود هر گونه و سوال توسط شهروندان می‌توانند با شماره تماس 190 که متعلق به معاونت غذا و دارو استان است ارتباط گرفته و موضوع مدنظر را مطرح و پیگری کنند.

وی در پایان اعلام کرد: طبق بخش نامه معاونت غذا و دارو استان، در صورتی که دفترچه بیمه بیمار در استان دیگر مهر اعتبار داشته باشد باید مستنداتی ارائه شود که در استان البرز سکونت دارند، دارو مورد نیاز دریافت کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.