کلکسیون عجیب دوست‌دختر رونالدو/ جورجینا: من عاشق لویی ویتون هستم!

نامزد کریستیانو رونالدو علاقه زیادی به کیف دارد و گوشه‌ای از مجموعه شگفت‌انگیز کیف‌های خود را به نمایش گذاشته است.

به گزارش تازه‌نیوز، پس از پخش فصل دوم مستند «من جورجینا هستم»، دوباره نام جورجینا رودریگس بر سر زبان‌ها افتاده است. اگرچه او همیشه به خاطر شهرت خودش و شهرت نامزدش کریستیانو رونالدو خبرساز است اما جملاتی که در مستند نتفلیکسش به زبان آورده او را بیشتر از قبل در کانون توجهات قرار داده است.

او در پست جدیدش در اینستاگرام چند عکس قدیمی از رونالدو و فرزندانش در تابستان ۲۰۲۰ را منتشر کرده که و بار دیگر نظرات منفی زیادی دریافت کرده است. جورجینا نوشت: «آن عصر تابستانی که رفتیم قایق بخریم. و چند عکس از آن تابستان جادویی.»

به نقل از خبرورزشی، جورجینا همچنین در یکی از عکس‌هایش کلکسیون حیرت‌آور کیف دستی و کیف آرایشی خود را به معرض نمایش می‌گذارد و می‌نویسد: «من عاشق لویی ویتون هستم، من عاشق گروه ایندیتکس هستم، عاشق نایکی هستم، عاشق دکتلون هستم! من همه برندها را دوست دارم». و دوباره می‌نویسد: «من ۱۵۰ کیف دارم». این دو جمله اوج عشق و علاقه جورجینا به برندهای لوکس و کیف دستی را نشان می‌دهد.

در میان کیف‌های کلکسیون جورجینا کیف بیرکین هرمس قرمز رنگ خودنمایی می‌کند. ارزش این کیف ۲۹۰۰۰ یورو است و از چرم تمساح ساخته شده است. شایان ذکر است که این مدل دیگر به فروش نمی‌رسد و به همین دلیل در طول سال‌ها ارزشش بالاتر رفته است.

این مدل از بقیه گران‌تر است اما موارد گران‌قیمت دیگری هم در کلکسیونش به چشم می‌خورد که گوشه‌ای از زندگی لوکس او را نشان می‌دهد. کیف «کلی ۳۲ سلیر» که آن هم از چرم تمساح ساخته شده و قیمتی در حدود ۱۶۰۰۰ یورو دارد هم در گوشه‌ای به چشم می‌خورد. یک کیف کوچک پرادا به رنگ سفید به قیمت ۲۴۰۰ یورو و کیفی از برند لوئی ویتون به ارزش ۲۱۰۰ یورو هم در تصویر دیده می‌شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.