پشت‌پرده «تور ترکیه با تزریق واکسن کرونا» چیست؟

انتشار اخباری درباره تست انسانی یک واکسن ضد کرونای چینی بی‌کیفیت در ترکیه و همزمانی آن با انتشار آگهی گردشگری استانبول ویژه تزریق واکسن کرونا، خبرساز شده است.

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، امارات و ترکیه چندی قبل واکسن کرونایی با کیفیت نه چندان مطلوب چینی را از این کشور به صورت رایگان دریافت کردند و قصد تست انسانی آن را در کشورهای خود دارند و حسب ظاهر برای انجام تست این واکسن حاضر به پرداخت پول به دواطلبان هستند.

اما بررسی‌ها حکایت از آن دارد که برخی در ایران از طرف ترکیه ای به ازای معرفی داوطلب ایرانی برای تست انسانی این واکسن بی‌کیفیت پول می‌گیرند!

ماجرا وقتی جالب‌تر می‌شود که در همین زمان شاهد انتشار برخی عجیب تورهای گردشگری هستیم. یکی از این آگهی ها که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده تور ویژه استانبول برای تزریق واکسن کرونا است! اینکه هنوز واکسن کرونا به کشور ترکیه نرسیده و این تورها قول واکسن را به مشتریان خود می دهند پرسشی است که بی پاسخ است!

یک تور گردشگری در ایران در آگاهی جذب توریست خودش نوشت: تور 5روزه ترکیه (ویژه تزریق واکسن کرونا) شروع قیمت از 12 میلیون!

یک کاربر توییتر در همین رابطه می نویسد: ‌‎چندنفری که در ترکیه زندگی می‌کنند همین امروز استوری گذاشتند که فریب این تبلیغ ها را نخورید. زیرا واکسن اول به کادر درمان و افراد بالای ۶۰ سال و بعد شهروندان ترکیه تعلق می گیرد و هنوز درمورد افرادی که شهروند ترکیه کشور هستند هم تصمیمی گرفته نشده است.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.