رونالدو: هرگز به مسی به چشم یک رقیب نگاه نکرده‌ام

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید با وجود رقابت تنگاتنگی که میان او و همتای آرژانتینی‌اش برای تصاحب عناوین تیمی و فردی وجود داشته، او هرگز به مسی به چشم یک رقیب نگاه نکرده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تسنیم، کریستیانو رونالدو پس از پیروزی 3 بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال یوونتوس در خانه بارسلونا در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که در آن دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، به شیوه‌ای طنز‌آمیز به شبکه مویستار گفت: این بازی برای ما یک مأموریت تقریباً غیرممکن بود. کلید موفقیت ما شروع خوب‌مان بود چون که در 20 دقیقه اول دو گل زدیم و از آن مقطع به بعد دیگر واقعاً باور کردیم که می‌توانیم باخت بازی رفت (2 بر صفر) را جبران کنیم. این پیروزی روحیه ما را بسیار بالا خواهد برد. ما به چنین بردی مقابل یک تیم بزرگ نیاز داشتیم.

بارسایی‌ها به پنالتی اول مسابقه زمانی که داور برخورد رونالد آرائوخو با رونالدو را پنالتی تشیخص داد، اعتراض داشتند. رونالدو درباره این موضوع هم گفت: نمی‌توانم در این باره چیزی بگویم چون صحنه را در تلویزیون ندیدم. گاهی اوقات داوران چنین برخوردهایی را پنالتی می‌گیرند اما من تمایلی ندارم که وارد این بحث شوم چون شغل داوران همیشه سخت است. با این حال زمانی که شما در نوکمپ سه گل می‌زنید، شکی نیست که استحقاق صعود به عنوان تیم اول گروه را دارید.

این اولین رویارویی رونالدو با مسی از زمان جدا شدنش از رئال مادرید در سال 2018 بود. رونالدو بازی رفت دو تیم را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده بود.

ستاره پرتغالی یوونتوس در این خصوص هم گفت: من و مسی 12، 13 سال است که در مراسم اهدای جوایز مختلف با هم حضور داریم و من هرگز به او به چشم یک رقیب نگاه نکرده‌ام. این چیزها ساخته رسانه‌هاست. من و او همیشه با هم رابطه خوبی داشته‌ایم و اگر شما از لئو بپرسید او هم چنین جوابی خواهد داد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.