هشدار نیروی ارتش ایران به زیردریایی اتمی آمریکا در تنگه هرمز

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: زیردریایی آمریکایی در حال ورود به آب‌های سرزمینی ایران بود که پس از هشدار زیردریایی فاتح، تغییر مسیر داد. این کار خطرناک زیردریایی آمریکایی را به مراجع بین‌المللی منعکس خواهیم کرد و آن‌ها باید جواب‌گوی این کار خطرناک خود باشند.

به گزارش تازه‌نیوز، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره جزئیات هشدار زیردریایی ارتش به زیردریایی اتمی آمریکا اظهار کرد: زیردریایی اتمی فلوریدا آمریکا که به‌روزترین زیردریایی آمریکاست، با توجه به تجهیزات و توانمندی‌هایی که دارد، در حال عبور از تنگه هرمز بود و قصد داشت بدون اینکه رصد شود، از تنگه عبور کند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وی افزود: زیردریایی تمام ایرانی فاتح با تجهیزات خود عبور زیردریایی آمریکا را به راحتی رصد و با اخطار دادن و استفاده از تاکتیک‌های تعریف شده، زیردریایی آمریکایی را مجبور کرد که به سطح آب بیاید و مسیر تنگه هرمز را روی سطح آب طی کند.

دریادار ایرانی ادامه داد: زیردریایی آمریکایی در حال ورود به آب‌های سرزمینی ایران بود که پس از هشدار زیردریایی فاتح، تغییر مسیر داد. این کار خطرناک زیردریایی آمریکایی را به مراجع بین‌المللی منعکس خواهیم کرد و آن‌ها باید جواب‌گوی این کار خطرناک خود باشند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.