نوجوان جنجالی لایو اینستاگرامی خودکشی کرد!

نوجوان 14 ساله‌ای که در یک لایو اینستاگرامی با یک بلاگر معروف به اعمال غیراخلاقی اعتراف کرده بود، خودکشی کرد.

به گزارش تازه نیوز، لایو نوجوان 14ساله در اینستاگرام دیگر خبرساز نیست چون از آن نوجوان دیگر خبری نیست. نوجوان 14 ساله معلوم الحال فضای مجازی خودکشی کرد. نوجوان 14 ساله ای که در فضای مجازی به رفتار غیر اخلاقی اعتراف کرده بود، به تازگی خودکشی کرده است.

چندی پیش، یک پسر ۱۴ ساله در لایو اینستاگرامی با م.ن بلاگر مشهور، رفتارهای عجیب و صحبت‌های جنسی مطرح می‌کند که با واکنش گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

در آن لایو نوجوان 14ساله با خانم بلاگر صحبت‌های عجیبی مطرح می‌شود و حتی در بخشی از فیلم خودش را لخت می‌کند.

این لایو آنقدر سر و صدا کرد که کاربران فضای مجازی در اینستاگرام و توئیتر واکنش های زیادی به آن نشان داده اند. لایو نوجوان 14 ساله با یک خانم بلاگر معروف نشان از عمق فاجعه آن هم از نوع جنسی در میان نوجوانان است. نوجوانانی که بدون هیچگونه نظارتی ساعت ها پشت صفحه های لپ تاپ، تبلت و گوشی موبایل تسخیر شده اند.
فاجعه یعنی او بدون هیچ ترسی در لایو اینستاگرام با یک بلاگر معروف صحبت کند و وقیحانه حرف های جنسی بزند. آن هم در لایوی که هزاران مخاطب آنلاین دارد.

لایو نوجوان 14 ساله با بلاگر معروف و صحبت های جنجالی و جنسی وی شاید یک تلنگری است که یک بار برای همیشه همه ما با هر مسئولیت اجتماعی به فکر یک راه چاره اساسی برای جوانان و نوجوانمان باشیم. نهایت اقدام مسئولان، فیلتر شبکه‌های اجتماعی است شاید مشکل از نهاد خانواده، تربیت‌های مدرسه‌ای و محیط پیرامونی ما هم باشد.

۱ نظر
  1. یگانه

    من کاری به اینا که چی شد همچین شد ندارم.اما ته همه این قضیه ها میرسه به اینکه اینستا بده، مادر و پدر ها نباید بزارن بچه ها برن تو اینستا.قبول دارم که اینستا محتوا های نامناسب هم داره اما اگه صحنه های باز کسی به اشتراک بزاره اینستا خود بخود پیج یا پست رو پاک میکنه. من 3 ساله اینستا نصب کردم اما بیشتر از 11 سال درس خوندنم تونستم چیز های بدرد بخور پیدا کنم. جای اینکه دنبال این باشین فضای مجازی رو از بچه هاتون بگیرین سعی کنین درست کار کردن باهاش یاد بچه هاتون بدین. اونوقت نه تنها به اینکار ها دچار نمیشن بلکه میتونن به بهترین شکل ازش استفاده کنن. من با اینستا زبان انگلیسیمو تقویت کردم. تونستم خیلی چیز های دیگه یاد بگیرم که مخ آدم سوت میکشه حتی تو دائرهالمعارف هم ندیدم چون اهل مطالعه و تحقیق هم هستم. تو مدرسه همش میان بهمون میگن نرین تو فضای مجازی وگرنه به هزار تا گناه دچار میشین اما یکبار نیومدن بهمون یاد بدن چه استفاده هایی میشه ازش کرد

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.