ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس/ ترکیب برنده ساپینتو پیدا شد

استقلال در شرایطی به مصاف پرسپولیس می‌رود که ساپینتو ترکیب برنده خود را پیدا کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز، در حساس‌ترین و مهم‌ترین دیدار لیگ بیست و دوم، تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران در چارچوب مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. این بازی حساس، سرنوشت ساز و حیثیتی در شرایطی برتر خواهد شد که نقش بسزایی در سرنوشت قهرمانی لیگ برتر هم خواهد داشت.

به نقل از ایلنا، در دروازه استقلال مثل همیشه شاهد حضور  سیدحسین حسینی هستیم. گلر و کاپیتان آبی‌ها تلاش زیادی دارد تا در بازی امروز دروازه خودش را بسته نگاه دارد. در این هدف دو مدافع میانی آبی‌ها او را همراهی خواهند کرد. عارف غلامی و رافائل سیلوایی که بعد از یک جلسه محرومیت به ترکیب اصلی برگشته است. در جناحین هم جعفر سلمانی مدافع سمت چپ آبی‌ها خواهد بود و سمت دیگر میدان در اختیار یامگا است که او هم مثل سیلوا به دلیل محرومیت یک جلسه غیبت در ترکیب آبی‌ها داشته است.

در خط هافبک استقلال در مرکز روزبه چشمی را به عنوان هافبک دفاعی به کار خواهد گرفت و یک خط جلوتر سعید مهری و آرش رضاوند بازی می‌کنند.

خط حمله آبی‌ها هم مثل همیشه از حضور زوج بوشهری یعنی مهدی قایدی و محمد محبی به عنوان وینگر بهره خواهد برد و مهاجم هدف هم در سیستم ۳-۳-۴ مد نظر ساپنیتو احتمالاً ارسلان مطهری است.

ترکیب احتمالی استقلال در دربی مقابل پرسپولیس

سید حسین حسینی، کوین یامگا، عارف غلامی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، سعید مهری، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.