ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال در دربی

گل محمدی در ترکیب اصلی تیمش برای دربی ممکن است کمی تفاوت نسبت به همیشه ایجاد کند.

به گزارش تازه‌نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس باید خودش را آماده حساس‌ترین دیدار فصل و حتی یکی از حساس‌ترین بازی‌های چند دهه اخیر کند. جایی که تقابل با رقیب سنتی و جذابیت ذاتی این بازی و اهمیتش برای هواداران یک طرف قضیه است و شرایط حساس دو تیم در کورس قهرمانی و در فاصله ۴ هفته به پایان فصل سمت دیگر این ماجرا. از همین رو چینش نفرات اصلی بازی مقابل استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر دغدغه مهمی برای گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس است.

درون دروازه علیرضا بیرانوند جایگاه تسخیر ناپذیری دارد و حضورش در دربی قطعی است تا مقابل خط حمله قدرتمند استقلال شانسش را برای ثبت یک کلین شیت امتحان کند.

به نقل از ایلنا، در مرکز خط دفاع هم زوج همیشگی دفاع میانی یعنی پورعلی گنجی و گولسیانی بازی خواهند کرد و به بیرانوند برای محافظت از. دروازه کمک خواهند کرد. گولسیانی در بازی رفت دو بار موفق به باز کردن دروازه استقلال شد و عطش زیادی برای تکرار این کار دارد.

در سمت راست خط دفاعی مثل همیشه شاهد حضور دانیال اسماعیلی‌فر هستیم و سمت چپ هم در اختیار وحید امیری قرار خواهد گرفت تا این دو نفر تلاش کنند تا مانع حرکت وینگر‌های استقلال از کناره‌ها شوند و خودشان هم در نفوذها شرکت کنند.

میلاد سرلک تنها هافبک دفاعی پرسپولیس در بازی امروز است و سینا اسدبیگی و کمال کامیبابی‌نیا در ترکیب اصلی سرخپوشان حضور نخواهند داشت. یک خط جلوتر سروش رفیعی به عنوان هافبک میانی وظیفه طراحی حملات سرخ‌پوشان را بر عهده دارد و دو هافبک هجومی متمایل به کنار‌ه‌ها هم سعید صادقی در سمت راست و مهدی ترابی در سمت چپ هستند.

و در نهایت محمد عمری و عیسی آل کثیر دو مهاجم پرسپولیس در بازی حساس امروز خواهند بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال

علیرضا بیرانوند، وحید امیری، گیورگی گولسیانی، مرتضی پور علی گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرک، سعید صادقی، مهدی ترابی، سروش رفیعی، محمد عمری و عیسی آل کثیر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.