محصول جدید ایران خودرو در نوبت دوم فروش سامانه یکپارچه

هایما محصول ایران خودرو به مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو رسید.

به گزارش تازه‌نیوز، گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از عرضه و حضور خودروی هایما در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها در سامانه تخصیص یکپارچه که از ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، خبر داد.

این گروه خودروسازی در اطلاعیه خود از عرضه هایما در مرحله دوم طرح فروش سامانه یکپارچه تخصیص خودروها خبر داده و اعلام کرده است که براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، محصول هایما در این مرحله فروش خودروهای داخلی در کنار سایر محصولات این شرکت که امکان عرضه آن‌ها با توجه به برنامه تولید وجود دارد، عرضه خواهد شد.

ایران‌خودرو در این اطلاعیه خاطر نشان کرده است که اولویت‌بندی زمانی برای اختصاص ظرفیت هایما و موعد تحویل از طریق سامانه یکپارچه اطلاع‌رسانی خواهد شد؛ اما با توجه به استقبال مشتریان از محصولات این  گروه صنعتی، ایران‌خودرو متعهد می‌شود که نسبت به اختصاص ظرفیت عرضه براساس برنامه تولید اقدام کند تا امکان ایفای تمامی تعهدات در موعد مقرر و سررسید فراهم شود.

بیشتر بخوانید:

همچنین این شرکت متذکر شده است که به طور حتم، در صورت وجود ظرفیت در خطوط تولید ایران‌خودرو، در هر مرحله از فروش نسبت به افزایش ظرفیت عرضه، اقدام و ایجاد امکان خرید متقاضیان از طریق سامانه یکپارچه فراهم خواهد شد.

ثبت‌نام مرحله دوم طرح یکپارچه تخصیص خودرو از ۱۶ اردیبهشت ماه در قالب فرآیند مشابه مرحله اول و با همان شرایط، آغاز خواهد شد؛ متقاضیان تمام شرایط عمومی، باید برای تعریف حساب وکالتی به نام سازمان حمایت با موجودی ۱۰۰ میلیون تومانی اقدام کنند.

همچنین به گفته این مقام مسئول بیشتر مدل‌های شرکت‌های خودروساز در مرحله دوم نیز عرضه خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.