قتل مرد رهگذر به دست اوباش در تهران/ در حال تخریب خودرو و ایجاد مزاحمت بودند!

چند شرور در یکی از محله‌های پایتخت در حال تخریب خودرو بودند و برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کردند که یکی از رهگذران با آنها درگیر شد که این درگیری پایان خوشی نداشت و به قتل مرد رهگذر منجر شد.

به گزارش تازه‌نیوز، روز شنبه نهم اردیبهشت به قاضی محمدمهدی براعه بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی جوان در یک درگیری به قتل رسیده است. به دستور بازپرس جنایی تحقیقات در این‌باره آغاز و مشخص شد که مقتول با ضربات چاقو زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان به‌دلیل شدت جراحات جانش را از دست داده است.

به نقل از همشهری، تحقیقات تیم جنایی نشان می‌داد که مقتول در درگیری با اشرار به قتل رسیده است. بررسی‌ها از این حکایت داشت که آن روز چند شرور برای قدرت‌نمایی به خیابان رفته و با چاقو و قمه به تخریب خودروها پرداخته بودند. در این میان برای رهگذران نیز مزاحمت ایجاد می‌کردند که در آن لحظه مقتول که در حال عبور از آنجا بود، با مشاهده مزاحمت اشرار با آنها درگیر شده و به‌کار آنها اعتراض کرده بود.

همین موجب درگیری میان اشرار و مرد جوان شد و یکی از آنها با چاقو به جان وی افتاد و او را به قتل رساند.
هر چند پس از این حادثه متهمان متواری شده بودند اما با تحقیقات انجام شده برخی از آنها دستگیر شدند و ضارب اصلی فراری است که تحقیقات کارآگاهان جنایی برای دستگیری او ادامه دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.