آشوب در هفت تپه؛ اعتراض شدید کارگران: سخنان مدیرعامل توهین‌آمیز است!

پس از اینکه مدیرعامل هفت تپه در اظهارنظری درباره مالکیت شرکت گفته بود «ما سوار خریم و پیاده نمی‌شویم» بخشی از کارگران آن را توهین به خود دانستند و خواستار عذرخواهی مدیرعامل شدند. این مسئله امروز باعث تنش در هفت تپه شد.

به گزارش تازه‌نیوز، روز گذشته جمعی از کارگران هفت تپه مقابل دفتر مدیرعامل تجمع کردند و به خاطر جمله مدیر عامل خواستار عذرخواهی شده بودند. آنها اظهارنظر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت را توهین به خود تلقی کرده بود. در این تجمع تعدادی از کارگران از خوردن عذا اجتناب کردند و می‌گفتند تا عذرخواهی انجام نشود، غذا نمی‌خوریم.

به نقل از رویداد24، عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت هفته تپه در حاشیه یک برنامه، در مصاحبه با ایرنا ضرب‌المثلی نسنجیده زده بود و درباره وضعیت شرکت گفته بود: «خر مال کسی است که سوارش می‌شود، سوار خر شده‌ایم و پیاده هم نمی‌شویم. هفت تپه را ول نخواهیم کرد.»

با وجود این تنش، صبح امروز مراسم روز کارگر در مجتمع هفت تپه برگزار شد و جمعی از کارگران با پخش کردن شیرینی، این روز را جشن گرفتند. با این حال در همین روز هم تنش بالا گرفت. کانال هفت‌تپه در توضیح این مشکل در شرکت نوشته «عوامل مدیریت با کمک نیرو‌های حراست، به نمایندگان کارگری که اعتصاب غذا کرده بودند، حمله کردند.» ظاهرا درگیری حراست با  یوسف بهمنی و ابراهیم عباسی صورت گرفته که به عنوان نمایندگان کارگری خواستار عذرخواهی مدیرعامل شده بودند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.