دختر هنجارشکن در کرمانشاه دستگیر شد +عکس

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از دستگیری دختر هنجارشکنی که در تکیه معاون الملک اقدام مقابل دوربین تبلیغاتی برای یک بوتیک محلی رفته بود، خبر داد.

به گزارش تازه نیوز، سرهنگ حسن حیدری در جمع خبرنگاران از بازداشت این دختر هنجارشکن خبر داد و اظهار داشت: پس از انتشار تصاویر و کلیپی از یک اقدام هنجارشکنانه و نامناسب در محوطه تکیه معاون‌الملک کرمانشاه توسط یک مدل، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی پس از بررسی جوانب مختلف، شناسایی عوامل دخیل در این اقدام هنجارشکنانه و غیراخلاقی را در دستور کار قرار دادند.

حیدری گفت: در همین راستا مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل سکونت خانمی که به عنوان مدلینگ مقابل دوربین های فیلمبرداری و تصویربرداری قرار گرفته بود، شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

شایان ذکر است 15 آذر انتشار کلیپی هنجارشکنانه برای تبلیغ یک بوتیک در کرمانشاه خبر ساز شد. استفاده از چند مانکن زنده برای این تبلیغ غیر متعارف جنجالی شد و توجه‌ مردم و رسانه‌ها را به خود جلب کرد. اقدامی که پیش از این در مشهد نیز رخ داده بود و پس از مدت کوتاهی سر از کرمانشاه در آورد.

حضور یک دختر بدون حجاب و با لباس‌های غیر متعارف در تکیه معاون الملک کرمانشاه، محلی با قدمت بالا برای تجمعات مذهبی و عزاداری مردم، باعث ورود فوری دستگاه‌های مسئول شد.

این در حالی است که اخیرا برخی اخبار مربوط به استفاده از مدل‌‎ها و مانکن‌های زنده برای تبلیغ کالا و فروشگاه‌های مختلف در کشور خبرساز شده است. در واقع استفاده ابزاری از زنان در تبلیغات، بیش از گذشته در داخل کشور مورد توجه قرار گرفته است که باید نسبت به آن اقدام به موقع و مناسب انجام شود.

پیش تر نیز در مشهد استفاده از مانکن زنده زنان و یک دختر هنجارشکن دیگر خبر ساز شده بود که گویا در تهران نیز چنین پدیده تبلیغاتی دیده شده است.

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.