زلزله‌ای که علی لاریجانی به پا کرد: «جریان خالص‌ساز» چه کسانی هستند؟

منصور حقیقت‌پور از نزدیکان علی لاریجانی و نماینده دوره نهم مجلس گفت: یک جریان اقلیت در کشور وجود دارد که فقط اعضای اتوبوس خود را جریان مخلص و ولایی و انقلابی می‌داند و باقی جریان جامعه را جاسوس، فتنه‌گر و خارج از دین می‌خواند.

به گزارش تازه‌نیوز، دنیای اقتصاد به نقل از حقیقت پور نوشت:وقتی آقای لاریجانی از واژه «خالص‌سازی» استفاده می‌کند یعنی آنها می‌خواهند بقیه جریان جامعه و اجزای کشور را تصفیه و افرادی که در جرگه اقلیت هستند را در مصدر امور قرار دهند.

در همین ارتباط بخوانید: لاریجانی حضور در انتخابات ۱۴۰۲ را کلید زد؟ +عکس

*آنها در واقع جریان تمامیت‌خواهی هستند که حیات اجتماعی و سیاسی برای طیف دیگری  قائل نیستند. با توجه به اینکه مطالبه مقام معظم رهبری رقابت انتخاباتی است این رقابت زمانی رخ می‌دهد که بدون سخت‌گیری‌های شورای نگهبان نیروها بتوانند با افکار و اندیشه‌های مختلف برنامه‌های خود را مطرح و عرضه کنند و با یکدیگر رقابت کنند.

*در این میان برخی می‌خواهند تظاهر به این شور و رقابت انتخاباتی بکنند و حاضر نیستند شور و رقابت واقعی انتخاباتی ایجاد کنند. در واقع شاید این افراد تظاهر به رقابت انتخاباتی بکنند، ولی راهبرد آنها انتخاباتی با مشارکت حداقلی است. خالص‌سازی و بحث رقابت تصنعی دوعبارتی که آقای لاریجانی استفاده کردند، در همین راستاست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.