درگیری آذربایجان و ارمنستان رنگ خون گرفت! +جزئیات

خبرگزاری «آذرتاج»، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در بیانیه‌ای از کشته شدن یک نظامی این کشور به دلیل اقدام نیروهای مسلح ارمنستان خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد که یک نظامی این کشور بر اثر اقدام نیروهای مسلح ارمنستان، در جریان درگیری‌های مرزی صبح امروز (پنجشنبه) کشته شد.

خبرگزاری «آذرتاج»، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در بیانیه‌ای از کشته شدن یک نظامی این کشور به دلیل اقدام نیروهای مسلح ارمنستان خبر داد.

این بیانیه می افزاید: یگان‌های ارتش جمهوری آذربایجان در حال انجام اقدامات تلافی جویانه لازم هستند.

به نقل از شرق، این وزارتخانه پیش از این در ادعایی، ارمنستان را مسئول تنش‌ها در منطقه اعلام و عنوان کرده بود که [وزارت دفاع] فعالیت‌های نیروهای مسلح این کشور را زیر نظر دارد و آن‌ها در حال افزایش شمار نیروهای خود در منطقه مرزی «واردنیس» (Vardenis) هستند.

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان همچنین در بیانیه‌ای دیگر ادعای وزارت دفاع ارمنستان مبنی بر حمله نیروهای جمهوری آذربایجان به آمبولانس‌های مجروحان را رد کرده بود.

این وزارتخانه همچنین صبح امروز اعلام کرد که نیروهای مسلح ارمنستان با هدف تنش‌زایی یک خمپاره را به سمت یک شهرک در منطقه واردنیس این کشور شلیک کردند.

این در حالیست که ایروان، ادعاهای باکو در خصوص وقایع صبح امروز را نادرست خوانده و تاکید کرده که جمهوری آذربایجان مواضع نظامی ارمنستان در نزدیکی شهر مرزی «ستک» (Sotk) در این کشور را هدف حمله توپخانه‌ای و گلوله باران قرار داده است.

بر اساس آخرین گزارش وزات دفاع ارمنستان، «حمله توپخانه‌ای و گلوله‌ باران» نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان به مواضع نظامی این کشور در مسیر شهر سُتک، دستکم ۳ زخمی به دنبال داشته است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.