مهدی طارمی به پیشنهاد پورتو «نه» گفت!

مهدی طارمی به درخواست باشگاه پورتو برای تمدید قراردادش، جواب منفی داده است.

به گزارش تازه‌نیوز، باشگاه پورتو با توجه به اینکه به پایان زمان قرارداد مهدی طارمی نزدیک می شود، به این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد دارد که این بازیکن قبول نکرد. در چنین شرایطی محتمل  است پورتو در پایان فصل جاری تصمیم به فروش مهدی طارمی بگیرد. چون این آخرین فرصت برای فروش مهدی طارمی است و اگر این بازیکن فصل آینده هم در پورتو بازی کند، انتهای فصل آزاد می شود و جابجایی او هیچ آورده ی مالی برای باشگاه نخواهد داشت.

به نقل از خبرورزشی، باشگاه الهال عربستان به همراه دو باشگاه ایتالیای برای خرید مهدی طارمی درخواست داده اند. مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان به پیشنهاد باشگاه عربستانی پاسخ منفی داده و باید منتظر ماند و دید که در پایان فصل جاری راهی کدام تیم خواهد شد.

پورتو برای فروش مهدی طارمی باید نظر بازیکن را هم جلب کند. در غیر اینصورت مهدی طارمی می تواند با ادامه حضور در تیم پورتو به عنوان بازیکن آزادی اردوی تیم را ترک کند. فروش مهدی طارمی از سوی باشگاه پورتو در پایان فصل به سود باشگاه است. جدا از آورده مالی مهدی طارمی برای پورتو، او در صورت ادامه حضور در تیم پرتغالی به دلیل همراهی تیم ملی در جام ملت ها چند بازی پورتو را از دست خواهد داد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.