نماینده سابق مجلس: شان لاریجانی مجلس نیست

نماینده پیشین مجلس گفت: باید دید که دل شکسته علی لاریجانی اجازه خواهد داد که وارد صحنه انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۴ شود یا نه؟

به گزارش تازه‌نیوز، غلامعلی جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی، نماینده مجلس نهم و دهم، در خصوص به کار بردن اصطلاح «رفع نگرانی جریان خالص سازی» در بیانیه علی لاریجانی گفت: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ماه مبارک رمضان و دغدغه‌هایی که ایشان از رقابت و انتخابات سالم مطرح کردند ما هیچ پالس مثبتی از نهادهای دست‌اندرکار دریافت نکردیم و این افراد کماکان اصرار دارند همان مواضع خالص‌سازی خودشان را دنبال کنند وگرنه تا امروز مثلاً وزارت کشور و شورای نگهبان یک بیانیه می‌دادند و شفاف می‌گفتند بنا داریم در خصوص رفع دغدغه رهبری، فلان کارها را انجام دهیم اما سکوت کردند و این سکوت خطرناک است.

به نقل از خبرفوری، وی افزود: اینکه آقای لاریجانی بنا ندارد به انتخابات مجلس که در پایان امسال برگزار می‌شود ورود پیدا کند حتماً و قطعاً کار درستی است. به نظر من، شان آقای لاریجانی مجلس نیست یعنی مجلس کتابی بود که توسط آقای لاریجانی خوانده و تمام شد. متاسفانه حق او در انتخابات ریاست جمهوری تضییع شد و حتی همان زمان حضرت آقا فرمودند ظلم شده و بروید به آن رسیدگی کنید کسی به این درخواست پاسخ مثبتی نداد و بر اشکالات خنده‌داری که متوجه آقای لاریجانی داشتند اصرار کردند.

این نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: با ظلمی که در حق آقای لاریجانی شد حال باید دید که دل شکسته او اجازه خواهد داد که وارد صحنه انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۴ شود یا نه؟ من معتقدم آقای لاریجانی دل و قلبش با نظام و انقلاب است و شاید برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری وارد رقابت شود اما قطعاً او برای انتخابات مجلس برنامه‌ای ندارد.

جعفرزاده اظهار کرد: با یکسان‌سازی، یکدست‌سازی و خالص‌سازی که در این سال‌ها انجام شد می‌بینیم که مملکت گرفتار چه فاجعه دردناکی شده است. از این‌رو، باید تضارب افکار باشد و باید اجازه داد که ایده‌های مختلف وارد میدان عمل شوند. نتیجه تصمیمات چند سال گذشته این شده که شاهدیم افرادی که اصلاً کار بلد نیستند بعد از ۱۹ ماه چه مشکلاتی برای مملکت به بار آوردند و هنوز هم دارند نق و غر می‌زنند و همچنان در فضای انتخابات گیر کرده‌اند. همین اتفاقات اخیر کافیست تا اجازه داده شود افراد نخبه، کارآزموده، انقلابی و ولایت‌مدار وارد تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری برای کشور شوند.

رییس فراکسیون مستقلین مجلس دهم در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که تفکرشان با این دولت و مجلس همخوانی ندارد نقدهای جدی بر عملکردها و رویه‌ها دارند چه اشکال دارد این‌ها هم در میدان رقابت باشند و اصلاً وارد مجلس و برخی سمت‌ها شوند و حرف‌شان که باب دل برخی گروه‌ها و جریانات سیاسی نیست را بزنند. ببینید مثلاً افرادی که آقای لاریجانی را تعمدی از انتخابات ریاست جمهوری حذف کردند چه هزینه‌ای را برای کشور ایجاد کردند. خب این هزینه‌ها پای کیست؟ چرا عده‌ای باید طوری رفتار داشته باشند تا افرادی که باسابقه هستند نتوانند به مملکت و مردم‌شان خدمت کنند؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.