رشد خوب شاخص کل بورس در پایان معاملات ۳ خرداد ۱۴۰۲

شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۱۵ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۳۴۵ هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز رشدی ۱۴۰۰ واحدی را تجربه کرد و به ارتفاع ۷۹۲ هزار واحد رسید.

به گزارش تازه‌نیوز، بازار سهام اگرچه روز جاری را در واکنش به اخبار روز گذشته مبنی بر تعیین نرخ تسعیر ارز شرکت های پتروشیمی و پالایشی و با استقبال از این گروه، مثبت آغاز کرد، اما عرضه ها در ساعت های پایانی بازار شدت گرفت.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۱۵ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۳۴۵ هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز رشدی ۱۴۰۰ واحدی را تجربه کرد و به ارتفاع ۷۹۲ هزار واحد رسید.

به نقل از تسنیم، گفتنی است سه نماد «شبندر»، «شپنا» و «شتران» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «شگویا» و «آریا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند. همچنین سه نماد «پی پاد»، «وبملت» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «دی»، «کرمان» و «چخزر» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

بیشتر بخوانید:

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲ خرداد ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۱۲ هزار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۳۴ میلیارد تومان پول از بورس خارج کردند.

در بازار امروز ۱۷۲ نماد در محدوده مثبت و ۲۳۴ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۷۱ نماد در محدوده مثبت و ۱۴۶ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.