وحشت مسافران از باز شدن درب یک هواپیمای مسافربری هنگام پرواز! +عکس و ویدئو

درهای یکی از پروازهای شرکت هواپیمایی «آسیانا» هنگام فرود در شهر «دئگو»ی کره جنوبی در ۲۳۷ کیلومتری سئول به یکباره باز شد.

به گزارش تازه‌نیوز، در حالی که باد به شدت در کابین هواپیما می‌وزید، مسافران وحشت‌زده به صندلی‌های خود چسبیده بودند. ویدئویی از این لحظات وحشت‌آور در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. یک مقام شرکت هواپیمایی کره‌ای گفت: به نظر می‌رسد مرد ۳۰ ساله‌ای که روی صندلی اورژانس نشسته بود، در را زمانی که هواپیما در ارتفاع ۲۱۳ متری از سطح زمین قرار داشت باز کرده است. این اتفاق در حالی رخ داد که دو تا سه دقیقه فاصله تا زمان فرود باقی مانده بوده است.

به نقل از ایسنا، پلیس این مرد را برای بازجویی بازداشت کرده و مقامات کره‌ای اعلام کردند که هواپیما به سلامت فرود آمده است. به گفته خطوط هوایی آسیانا، در مجموع ۲۰۰ نفر از جمله ۱۹۴ مسافر در هواپیما بودند. همچنین به گفته سازمان آتش‌نشانی دئگو، ۱۲ نفر بر اثر این حادثه دچار جراحت جزیی شدند که ۹ نفر از آن‌ها به دلیل مشکلات تنفسی به بیمارستان انتقال یافته‌اند.

در میان مسافران ۴۸ ورزشکار مقطع ابتدایی بودند که قرار بود فردا (شنبه) در یک رویداد ورزشی شرکت کنند. مادر یکی از این ورزشکاران به یکی از رسانه‌های محلی گفت: بچه‌ها وحشت زده می‌لرزیدند و گریه می‌کردند. افرادی که نزدیک در خروجی نشسته بودند باید بیشتر از همه شوکه شده باشند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.