استقلال به دنبال شکستن طلسم در مشهد

استقلال در سه فصل اخیر نتوانسته در مشهد تیم شهرخودرو را شکست دهد و این اتفاق آخرین بار در لیگ شانزدهم رخ داد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، برای هفتمین فصل متوالی تیم‌های شهرخودرو (پدیده سابق) و استقلال باید در لیگ برتر به مصاف یکدیگر بروند. در ۱۲ دیدار قبلی شاهد رقابت نزدیکی بین این ۲ تیم بودیم و اینطور نبوده که نماینده پایتخت‌نشین برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشته باشد.

تا به حال در رویارویی‌های قبلی استقلال سه بار به برتری رسیده و شهرخودرو ۲ بار. در این میان هفت بازی هم با نتیجه مساوی به اتمام رسیده تا به عبارتی حدود ۵۸ درصد تقابل‌های این ۲ تیم برنده نداشته باشد. فقط در یک فصل بود که هیچ یک از بازی‌های رفت و برگشت این ۲ تیم مساوی نشد و در الباقی فصول یا هر ۲ مسابقه و یا یکی از ۲ دیدار با نتیجه مساوی خاتمه پیدا کرده است.

استقلال در سه فصل اخیر نتوانسته در مشهد به برتری برسد. این تیم در لیگ هفدهم با نتیجه بدون گل مقابل تیم محمدرضا مهاجری متوقف شد. در هجدهمین دوره وینفرد شفر همچنان سرمربی بود اما تیمش در مشهد با گلی که بهنام برزای به ثمر رساند شکست خورد و خودش هم برکنار شد. فصل گذشته هم تیم فرهاد مجیدی در دیداری پرگل با نتیجه ۲ بر ۲ مقابل تیم تحت هدایت سهراب بختیاری‌زاده متوقف شد.

آخرین و به نوعی تنها برد استقلال در مشهد مقابل شهرخودرو به لیگ شانزدهم برمی‌گردد. جایی که شاگردان علیرضا منصوریان با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود گذشتند. در آن دیدار معین عباسیان برای تیم میزبان و جابر انصاری به همراه امید نورافکن برای تیم پایتخت‌نشین گلزنی کردند.

تا به حال ۱۶ گل در جدال‌های این ۲ تیم رد و بدل شده که سهم هر یک از ۲ تیم هشت گل بوده است. یک سوم از تقابل‌های استقلال و شهرخودرو با نتیجه مساوی بدون گل تمام شده و به همین دلیل است که میانگین گل‌های زده شده در دیدارهای این ۲ تیم اینقدر کم بوده است. حال باید دید این بار در جدال فکری و رحمتی چه نتیجه‌ای به دست می‌آید. سرمربی کنونی استقلال فصل قبل در مشهد به مصاف شهرخودرو رفت و مقابل این تیم به تساوی صفر بر صفر دست یافت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.