رئیسی لایحه حجاب را پس بگیرد و نظرات علم‌الهدی را در آن اعمال کنند

رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در مجلس در توئیتی کنایه آمیز در واکنش به اظهارات امام جمعه مشهد نوشت: رئیسی لایحه حجاب را جهت تامین نظر علم الهدی پس بگیرد.

به گزارش تازه‌نیوز، رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در مجلس در توئیتی کنایه آمیز در واکنش به اظهارات امام جمعه مشهد نوشت: حتما جناب آقای علم الهدی خوب می‌دانند که لایحه را دولت تنظیم و تقدیم مجلس کرده است. لذا اگر ایراد یا انتقادی است به دولت بر می‌گردد نه مجلس، شاید بهتر است آقای رئیسی لایحه را جهت تامین نظر ایشان، پس بگیرند.

به نقل از انتخاب، رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در مجلس در توئیتی کنایه آمیز در واکنش به اظهارات امام جمعه مشهد نوشت:  رئیسی لایحه حجاب را جهت تامین نظر علم الهدی پس بگیرد. وی در این باره نوشت: فعلا نظری راجع به محاسن یا معایب، خوب یا بد بودن لایحه حجاب ندارم.

اما حتما جناب آقای علم الهدی خوب می‌دانند که لایحه را دولت تنظیم و تقدیم مجلس کرده است. لذا اگر ایراد یا انتقادی است به دولت بر می‌گردد نه مجلس، شاید بهتر است آقای رئیسی لایحه را جهت تامین نظر ایشان، پس بگیرند.

گفتنی است که علم الهدی در خطبه های نماز جمعه گفته بود که  در روزهای اخیر، مجلس درحال بررسی لایحه حجاب و عفاف است. آیا این لایحه حجاب است یا لایحه صیانت از بی حجابی؟ امروز همه دین، موقعیت و ارزش اجتماعی ما به حجاب گره خورده است، مجلس محترم با آگاهی از این موضوع، لایحه‎ای تصویب نکند که افراد همان‎طور که اگر کمربند ایمنی نبندند، جریمه مالی می‎شوند، به همین ترتیب اگر هم شعائر دین را زیر پا بگذارند و ارزش‎های اخلاقی جامعه را فدای امیال نفسانی کنند، فقط تعزیر مالی نامتناسب در انتظارشان باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.