واکنش علی پروین به قهرمانی پرسپولیس

اسطوره باشگاه پرسپولیس گفت: آن چه باعث شد پرسپولیس قهرمان شود همدلی و وحدت بود، آنها روحیه برنده شدن داشتند و تا آخرین لحظه برای رسیدن به هدف خود تلاش کردند.

به گزارش تازه‌نیوز، ایرنا نوشت: این روزها را هواداران پرسپولیس هرگز فراموش نخواهند کرد. تیم محبوب‌شان موفق شد هم در لیگ بترر و هم در جام حذفی به پیروزی برسد و در کنار این 2 قهرمانی، 2 پیروزی متوالی مقابل استقلال که یکی از آنها در فینال جام حذفی رخ داد کام آنها را را شیرین‌تر هم کرد.

به همین منظور گفت‌وگویی با علی‌ پروین که اسطوره سرخپوشان است گبه گزارش تازه‌نیوز،فت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

پروین با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی، اظهار داشت: پرسپولیس به آنچه لیاقت و استحاقش را داشت رسید و با شایستگی قهرمان فوتبال ایران شد، این جام خیلی چسبید.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: من این مسابقه را از تلویزیون تماشا کردم و خیلی خوشحال شدم از اینکه تیم محبوبم می‌تواند چنین باصلابت جام را کسب کند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: به کادر مدیریت، اعضای کادر فنی و بازیکنان بزرگ، هواداران عزیز پرسپولیس این قهرمانی را تبریک می‌گویم، واقعا مردم خصوصا هواداران پرسپولیس لیاقت شادی کردن را دارند و خوشحالم که این مرم شریف را شاد می‌بینم.

پروین تصریح کرد: وقتی بازی پرسپولیس و استقلال را نگاه می‌کردم یاد روزهایی افتادم که در پرسپولیس بازی می‌کردم. باز هم تاکید می‌کنم جو ورزشگاه عالی بود و شاد کردن مردم بهترین هدیه از سوی پرسپولیسی‌ها بود.

اسطوره باشگاه پرسپولیس گفت: آن چه باعث شد پرسپولیس قهرمان شود همدلی و وحدت این تیم بود؛. آنها روحیه برنده شدن داشتند و تا آخرین لحظه برای رسیدن به هدف خود تلاش کردند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.