تغییر ساعت کار متروی تهران از ۱۶ خرداد

پس از تصمیم هیئت دولت مبنی بر تغییر ساعت کاری ادارات، ساعت کار متروی تهران نیز از فردا، ۱۶ خرداد ۱۴۰۲، تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۲، تغییر پیدا کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، با تغییر ساعت کاری ادارات کشور، از فردا ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت آغاز و پایان متروی تهران نیز تغییر پیدا کرد. در همین زمینه مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، گفت: فعالیت مترو تهران از ۱۶ خرداد، ساعت ۴:۳۰ دقیقه بامداد آغاز و تا ساعت ۲۲ ادامه دارد.

وی در گفتگو با مهر افزود: ساعت آغاز به کار متروی تهران در روزهای پنج‌شنبه ۵:۳۰ و جمعه‌ها هم ۶ صبح است.

بر اساس اعلام درستی تغییر ساعت کار متروی تهران تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ ادامه دارد.

در حالی اکنون چنین تصمیمی اتخاذ شده است که در روزهای اخیر ناوگان حمل نقل و عمومی پایتخت با مشکلات عدیده‌ای همراه شده است و نارضایتی شهروندان را در پی داشته است. حال آیا این ناوگان در ارائه خدمات از ساعت ۴:۳۰ صبح می‌تواند موفق عمل کند؟

بر اساس این گزارش، اخیرا سازمان اداری و استخدامی کشور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به مصوبه هیئت وزیران در خصوص تغییر ساعت کاری در اوقات پر مصرف انرژی و ضرورت مشارکت همگانی ساعت آغاز به کار بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور ساعت ۶ صبح است.

در همین راستا قاعده شناور بودن ساعت آغاز کار واحدهای ستادی (دستگاه‌های اجرایی-ملی)، مستقر در شهر تهران نیز لغو شد و دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی ملزم به رعایت میزان ۴۴ ساعت کار در هفته مطابق با ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری هستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.