درخواست 5میلیاردی نقی معمولی برای پایتخت7

هزینه سنگین ساخت سریال پایتخت ۷ با اعداد و ارقام درخواستی سازندگان آن، سوژه رسانه‌ها شد.

به گزارش تازه نیوز، انتشار گزارشی درباره تولید سریال پایتخت برای نوروز 1400، خبرساز شده است. شنیده شده محسن تنابنده نویسنده و بازیگر این سریال برای فصل هفتم تقاضای ۵ میلیارد تومان دستمزد کرده است که با یک حساب سرانگشتی به رقمی بالای ۳۳۰ میلیون تومان برای هر قسمت از پایتخت۷ می‌رسیم.

طبق نوافقات اولیه برای ساخت این سریال در سیما فیلم، قرار است با بودجه ۳۰ میلیاردی ۱۵ قسمت از سریال پایتخت۷ ساخته و روی آنتن برود.

سریال پایتخت، اثری است که اکثریت مردم با آن ارتباط برقرار کرده‌اند و با اعتراضشان به فصل ۶ نشان دادند که ترجیح می‌دهند تماشاگر قصه زندگی همان نقی معمولی باشند.

داستان از کجا شروع شد؟

یکی، دو هفته پیش و در یک غافلگیری عجیب اخباری درباره احتمال ساخته شدن فصل جدید پایتخت مطرح شد. این درحالی بود که اکثر اهالی رسانه توقع داشتند به واسطه اتفاقات سال گذشته، لااقل چند سالی خبری از این سریال نباشد. برخی خبر را یک گمانه‌زنی و آن‌هایی که بدبین بودند آن را کار خود سازندگان پایتخت دانستند. آن‌ها معتقد بودند این خبر یک علامت از سمت تنابنده به مدیران سیما برای ساخت فصل جدید است. اما همه این‌ها در شرایطی بود که تنابنده و مهرانفر از همکاری با سیما خداحافظی کرده بودند. چند روز بعد خبر دیگری در این باره منتشر شد و حواشی مربوط به دستمزد و هزینه ساخت، مطرح شد که تاکنون از سوی سازندگان پایتخت7 بدون جواب مانده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.