با این اقدام، براندازان خلع سلاح می‌شوند/ پیروزی بزرگ برای دولت رئیسی؟

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: احیای برجام کمک بزرگی برای سروسامان دادن به اقتصاد کشور و رفع تنگناهای معیشتی مردم خواهد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، روزنامه جمهوری اسلامی تاکید کرده که احیای برجام دستاورد بزرگی برای دولت خواهد بود و براندازان را خلع سلاح می‌کند.

جمهوری اسلامی در ادامه نوشت: افرادی از مجموعه‌هائی که بر سر مسیر پیوستن ایران به «اف‌ای‌تی‌‌اف» مانع‌تراشی می‌کردند، اخیراً خودشان با اعتراف به اشتباهشان در این زمینه خبر از آمادگی جهت همراهی برای حل این مشکل داده‌اند.  لحن مسئولان نظام جمهوری اسلامی نیز این روزها هنگامی که از روابط بین‌الملل سخن می‌گویند آرام‌تر از گذشته است کما‌اینکه در طرف مقابل نیز ابراز تمایل برای حل مشکلات با ایران، محور اصلی اظهار نظرهای مقامات کشورهای غربی اعم از اروپا و آمریکاست.

این روزنامه در ادامه نوشته است: در شرایط کنونی که بخشی از حامیان خارجی تحریم ایران یعنی سران بعضی کشورهای عربی دست از دشمنی با جمهوری اسلامی برداشته‌اند و لابی صهیونیستی در این عرصه تنها مانده، موقعیت مناسبی پدید آمده که مسئولان نظام جمهوری اسلامی عزم خود را برای احیاء برجام، پیوستن به اف‌ای‌تی‌اف و رفع تحریم‌ها جزم و این مشکل مزمن را حل نمایند. حل این مشکل، علاوه بر اینکه برای دولت کنونی یک امتیاز و دستاورد بزرگ محسوب می‌شود و کمک بزرگی برای سروسامان دادن به اقتصاد کشور و رفع تنگناهای معیشتی مردم خواهد کرد، اقدام مهمی برای خلع سلاح کسانی است که با بهانه قرار دادن مشکلات معیشتی مردم تلاش می‌کنند نارضایتی‌های عمومی را به هیزمی برای آتش‌افروزی جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی تبدیل کنند. کسانی که نارضایتی‌های عمومی ناشی از مشکلات معیشتی را نادیده می‌گیرند، باید پنبه غفلت را از گوش‌های خود خارج و به این واقعیت توجه جدی کنند که ریشه‌کن کردن این نارضایتی‌ها تنها راه ناکام نمودن دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.