روابط پنهانی طالبان و اسرائیل علیه ایران؟ شعبه دوم رژیم صهیونیستی همسایه ایران می‌شود؟

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اگر امروز به جای حمایت از مردم افغانستان به فرصت ‌سوزی ادامه دهیم، به‌ زودی همسایه اسرائیل دوم خواهیم بود!

به گزارش تازه‌نیوز، جمهوری اسلامی نوشت: طالبان درصدد استحاله اقوام در افغانستان هستند و با توسل به کوچ اجباری، فارسی ‌زدائی، طرد مذاهب اسلامی غیر از آنچه مقبول خودشان است، تغییر بافت جمعیتی، تشیع ‌زدائی و زدودن فرهنگ‌های غیرپشتون هستند تا بتوانند افغانستان را به جامعه‌ای یکپارچه در اختیار پشتونیسم مورد پسند خود تبدیل کنند. چنین کشوری اگر شکل بگیرد، کانونی مالامال از فتنه و ستیز علیه ایران خواهد بود.

این روزنامه با بیان این مقدمه تاکید کرده است: حالا ما به جای قرار دادن سفارت افغانستان در تهران در اختیار طالبان و نشاندن نماینده سیاسی طالبان در میان سفرای خارجی در مراسم سالگرد امام خمینی، باید بیش از این فرصت ‌سوزی نکنیم و با حمایت از مردم افغانستان، مانع تحقق اهداف خطرناک طالبان شویم. تمام اقوام و پیروان مذاهب در افغانستان آماده مقابله با طالبان هستند. آنها بهیچوجه و در هیچ زمانی زیر بار این گروه متحجر که از تفکر تکفیری و نژادپرستی قومی تغذیه می‌کند نخواهند رفت. مردم افغانستان قدرت بالقوه براندازی حکومت خودخوانده طالبان را هم دارند و برای بالفعل کردن این قدرت، به حمایت کشورهای همسایه نیازمند هستند. ملت افغانستان اکنون مظلوم است درست مثل ملت فلسطین. کشور افغانستان اکنون در اشغال گروهی است که با رژیم صهیونیستی روابط پنهانی دارد. اگر امروز به جای حمایت از مردم افغانستان به فرصت ‌سوزی ادامه دهیم، به‌ زودی همسایه اسرائیل دوم خواهیم بود!

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.