درویش از هیئت مدیره پرسپولیس کنار گذاشته شد!

رضا درویش از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس حذف شد و تنها مدیرعامل سرخپوشان خواهد بود.

به گزارش تازه‌نیوز، مجمع سرنوشت‌ساز باشگاه پرسپولیس در حالی برگزار شد که نام رضا درویش از هیئت مدیره سرخپوشان کنار رفت تا او تنها به عنوان مدیرعامل و نفر اول اجرایی به کار خود ادامه دهد.

این در حالی است که حسین شهریاری، محمد دلبری و حسین خبیری سه عضو هیئت مدیره هستند که در سمت خود به کار ادامه خواهند داد و پیمان حدادی نیز نفر جدیدی است که در این جایگاه کارش را آغاز می‌کند.

نکته مهم این است که بسیاری انتظار نداشتند رضا درویش از هیئت‌مدیره کنار برود اما این اتفاق رخ نداد تا او باوجود ابقا در سمت مدیرعاملی، جایگاه قبلی را از دست بدهد.

این مطالب را هم ببینید:

به نقل از خبرورزشی، همچنین هیئت مدیره سرخپوشان برای دوره جدید ۴ نفره خواهد بود و وزارت ورزش برخلاف دوره‌های پیشین، از ۵ نفر استفاده نکرده و البته احتمال دارد در مجمع بعدی یک عضو اقتصادی را به این سمت برگزیند.

مجید پوراحمدی دیگر عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است که از این جایگاه کنار رفته و باید دید به جای او چه کسی انتخاب خواهد شد.

ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: پیمان حدادی، حسین خبیری، حسین شهریاری و محمد دلبری. باید دید حالا این نفرات چه مدت در این پست باقی خواهند ماند و کار خود را به چه شکلی پیش خواهند برد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.