ناآرامی و تنش در شهر ایذه بعد از شهادت مامور پلیس؟

آرامش در شهرستان ایذه برقرار است.

به گزارش تازه‌نیوز، خبرگزاری دولت نوشت: مشاهدات میدانی در ایذه، نشان می‌دهد که شرایط در این شهرستان آرام است اما دشمن با شیطنت‌هایی که انجام می‌دهد به دنبال ناآرام جلوه دادن اوضاع در منطقه است.

فعالیت کسبه در شهرستان ایذه روال عادی دارد و مردم در حال امرار و معاش هستند؛ همچنین تردد خودروها و ورود و خروج به شهر ایذه بدون هیچ گونه مشکلی در حال انجام است.

یک دانشجوی دانشگاه آزاد ایذه  بیان کرد: هم اکنون وضعیت شهر عادی است و ما در دانشگاه مشغول فعالیت‌های روزانه هستیم.

وی افزود: روز گذشته حوالی ساعت ۱۷ یکی از ماموران نیروی انتظامی در حین انجام ماموریت به شهادت رسید که ناراحتی مردم شهرستان ایذه را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید:

این دانشجو ادامه داد: با وجود خشونت زیاد، با تدبیر نیروهای انتظامی، فرد مجرم به سزای اعمال خود رسید و هم اکنون وضعیت شهر عادی است.

این روزها دشمنان تمام توان و امکانات خود را به کار گرفته‌اند تا اقتدار “ایران قوی” در دنیا دیده نشود اما مردم بابصیرت شهرستان ایذه ضمن همراهی با نظام، ثابت کردند که دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام می‌گذارند.

سروان محمد قنبری، شهید مدافع امنیت در شهرستان ایذه پس از ۲۷ سال خدمت، روز گذشته جان خود را در مسیر صیانت از آرامش و امنیت مردم فدا کرد تا ایران اسلامی عزتمند و سربلند بماند.

شهید قنبری پدر چهار دختر و یک پسر بود که بزرگترین فرزندش ۱۸ ساله و کوچکترین فرزندش ۲ ساله بود.

شامگاه ۲۵ آبان سال گذشته در حمله تروریستی در شهرستان ایذه هفت نفر از جمله یک نوجوان ۱۰ ساله به نام کیان پیر فلک به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.