کنایه برانکو به متکلی که کی‌روش به او انداخت

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در قطر بیشتر مردم پرسپولیسی هستند و شانس مناسبی برای قهرمانی دارد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، برانکو ایوانکوویچ درباره حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به گفت‌وگو پرداخت که در ادامه می‌خوانید:

*امیدوارم در رویداد ورزشی پیش رو همه لذت ببرند. نمی‌توانم این فینال را ببینم زیرا همان روز به دلیل آغاز تعطیلات کریسمس عازم کشور کرواسی هستم اما قطعا نتیجه را پیگیری می‌کنم تا ببینم نتیجه به کجا منتهی می شود.

*مشکلات متعددی داشتیم اما افتخار می کنم دو بار در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و یک بار در بازی نهایی حاضر شدیم. همانگونه که همه می دانند دچار مشکلات متعددی بودیم زیرا به دلیل بسته بودن دو پنجره نقل و انتقالات شاید ۱۳-۱۴ بازیکن در اختیار داشتیم.

*تعداد زیادی از بازیکنان جوان ما در لیگ قهرمانان آسیا دقایق بیشتری نسبت به لیگ برتر بازی کردند اما خوشحالم که توانستیم این افتخارها را کسب کنیم.

*اگر می‌توانستم به آن دوران بازگردم قطعا در برخی از تصمیم‌هایم تغییراتی ایجاد می‌کردم. مهم‌ترینش این بود به فدراسیون و سازمان لیگ اصرار می‌کردم مانند تیم یحیی گل‌محمدی که ۱۴ روز بازی ها را برایش لغو کردند من هم بدون انجام شدن یک بازی لیگ، استراحت مناسبی را برای تیمم فراهم کنم تا آنها با استراحت بیشتری به فینال روند.

*پنج روز قبل از عزیمت به ژاپن دیدار دشواری برای ما گذاشتند. آن هم دیدار طاقت‌فرسا با سایپا بود. زمانی هم که به این کشور عازم شدیم کارلوس کی‌روش به ما متلک انداخت که چرا با پرواز بیزینس کلاس رفتیم. دیدارهای لیگ را هم  پس از آن فینال برگزار کردیم و با توجه به محدودیتی که در بازیکنان‌مان داشتیم باید سعی می‌کردیم از مصدومیت‌ها هم بر حذر باشیم.

*محرومیت سیامک نعمتی در بازی رفت مقابل کاشیما هم آسیب جبران‌ناپذیری به ساختار تیم دیدار برگشت وارد کرد. مشخص است با چه مشکلاتی روبه‌رو بودیم.

*شانس مناسبی را برای پرسپولیس می بینم. هرچند این تیم در زمین بی طرف بازی می‌کند اما در قطر بیشتر مردم طرفدار پرسپولیس هستند و شرایط آب‌وهوایی هم بیشتر به سود این تیم است. بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود و فکر می‌کنم شانس برای هر دو طرف زیاد است. با وجود محرومیت سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس، شانس این این تیم‌ها یکسان است.

*این تیم هواداران فوق‌العاده‌ای دارد که در برد و باخت کنار پرسپولیس هستند. در روز بازی فینال ما با کاشیما مشخص شد برای بازیکنان تیم خود و حریف ارزش قائل هستند و وداع زیبایی را در ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس خلق کردند. باید بیشترین قدردانی را از هواداران کرد که مشوق اصلی برای تیم هستند و سپس برای بازیکنان که بازی‌های زیبا و نتایج خارق‌العاده را رقم می‌زنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.