ماجرای حواشی پیش آمده میان بازیکن آبی‌ها و باشگاه استقلال

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: قراردادهای امسال واقعا داستان و مشکل درست کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، پرویز مظلومی در گفتگویی تلویزیونی درباره حواشی پیش آمده بین اسماعیلی و باشگاه گفت: فرشید مشکلی داشت که کادر فنی او را در اختیار باشگاه قرار داد. آنها باید بررسی کنند که وی به کمیته انضباطی برود یا خیر. در قرارداد وی سوء تفاهماتی وجود دارد، اگر چه این بازیکن در سالهای گذشته زحمات زیادی کشیده و ما هم راحت او را از دست نمی‌دهیم.

سرپرست تیم استقلال با اشاره به مشکل قراردادهای این تیم گفت: قراردادهای امسال واقعا داستان و مشکل درست کرده است. البته اسماعیلی کمی تندروی کرد و برخی مسائل و حرمت ها را رعایت نکرد ولی ان شاالله مشکل او هم حل میشود. همین امروز با آقای مددی صحبت کردم چون اسماعیلی با من تماس گرفت و می خواست تکلیفش را بداند. مددی هم ناراحت بود چون معتقد بود اسماعیلی به وی توهین و او را دروغگو خطاب کرده است. متاسفانه این فضای مجازی واقعا معضل شده و مثلا در قضیه مظاهری اتفاقاتی رخ داد که دودش در چشم باشگاه می رود.

مظلومی تاکید کرد: اسماعیلی معتقد است به وی قولی‌هایی داده شده ولی مدیران باشگاه می گویند که تنها به دانشگر قول داده شده و حتی این وعده انجام شده و به اسماعیلی قولی داده نشده است.

او درباره برد استقلال مقابل شهرخودرو اظهار داشت: در ابتدا از هواداران که صبوری می کنند و به کادر فنی فرصت دادند تشکر می کنم. به هر حال مشکلاتی وجود دارد ولی کادر فنی واقعا در ابتدای فصل زمانی نداشته که تیم را آماده کند. زمانی که محمود فکری به استقلال آمد در نساجی بود و ۴ بازی دوستانه هم با آن تیم برگزار کرد و سپس به استقلال آمد. در آن زمان فرصت بدنسازی وجود نداشت و مشکلات قرارداد و این مدل مسائل که همیشه دور و بر استقلال هست وجود داشت.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: نتایج استقلال تا به اینجا بد نبوده اگرچه هواداران به نوع بازی تیم گله دارند اما این را هم در نظر بگیرید که در حال حاضر چند بازیکن در تیم ما نیستند و در همین بازی اخیر مربی تیم ما ۲ بازیکن ۱۸ ساله را به میدان فرستاد. غفوری، دیاباته، ریگی، اسماعیلی، یزدانی و این اواخر هم مرادی که محروم شده  در تیم ما حضور ندارند که همه آنها خودشان یک تیم هستند.

وی در خصوص بابک مرادی گفت: با لایحه باشگاه مشخص می شود این بازیکن اصلا در این محرومیت تقصیری نداشته است. باشگاه قبلی رقم مد نظر وی را پرداخت نکرده و او به همین دلیل از باشگاهش جدا شده است.محروم کردن در این شرایط برای بازیکنان فایده ای ندارد و اگر باشگاه ها تعامل کنند و مثلا با پول و … کار را پیش ببرند مشکلات حل می شود.متاسفانه خیلی از بازیکنان به موارد حقوقی وارد نیستند و اختیارات خود را به ایجنت ها می دهند و این موضوعات مشکل ایجاد می کند.

سرپرست تیم استقلال در خصوص اینکه شایعه شده وی از سرپرستی باشگاه جدا می شود عنوان کرد: من همچنان در سمت سرپرست تیم هستم و باشگاه مصر است که من کارم را انجام بدهم. تا الان هم مشکلی در مورد سرپرستی وجود نداشته است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.