تکلیف مشتریان سورن پلاس دوگانه سوز را مشخص کنید

مشتریان سورن پلاس دوگانه سوز از جمله مشتریان ناراضی از وضعیت فعلی هستند چرا که هنوز تکلیف خرید آن ها مشخص نیست.

به گزارش تازه‌نیوز، بر اساس اطلاعاتی که مشتریان سورن پلاس دوگانه سوز به خبرنگار رسانه آخرین خودرو ارسال کرده اند، بسیاری از خریداران این خودرو که در دی و بهمن سال گذشته از طریق قرعه کشی ثبت نام سورن پلاس دوگانه سوز را انجام داده اند، هنوز خودرویی تحویل نگرفته اند. این در حالی است که موعد تحویل این خودروها ۹۰ روز کاری بوده و بر این اساس تاخیر زیادی برای این خودرو ثبت شده است. فعلا سورن پلاس دوگانه سوز بیشترین تاخیر را در بین خودروهای ایران خودرو داشته و ایران خودرو هم هیچ جواب واضحی به این مشتریان ناراضی نمی دهد.

آیا طرح تبدیل منتشر می شود؟

به نقل از آخرین‌خودرو، در روزها و هفته های اخیر شرکت ایران خودرو برای خودروهایی مثل رانا پلاس و پارس سفارشی طرح تبدیل منتشر کرد اما همچنان خبری از تعیین تکلیف مشتریان سورن پلاس دوگانه سوز نیست. با توجه به اینکه آمار های غیر رسمی تولید، از توقف تولید این خودرو می گویند، بسیاری از این مشتریان نگران وضعیت سفارش خود هستند. ایران خودرو باید هرچه سریع تر تکلیف این دسته از مشتریان را مشخص کند تا نارضایتی های خودرویی که این روزها شاهد هستیم از این بیشتر نشود.

باید از طرح های فروش یکپارچه ترسید؟

با وجود اینکه همچنان تاخیر های ادامه دار را در طرح های فروش قبلی می بینیم اما خودروسازان با ظرفیت بالا به سامانه یکپارچه آمدند. حالا این سوال پیش می آید که خودروسازان ما چطور می خواهند این حجم فروش را تحویل بدهند؟ تاخیر در سفارشات بورس نشان داد که شرکت ها حتی در پایدار ترین شرایط تحویل هم تاخیر دارند و این مشکل حالا بخشی از خرید خودرو در کشور شده است. باید امیدوار باشیم شرایط تاخیری بصورت گسترده در طرح های یکپارچه بوجود نیاید چراکه اگر چنین مشکلاتی را در آینده داشته باشیم، با توجه به حجم فروش بدون تردید عمق و گستردگی نارضایتی عمومی بیشتر از این ها خواهد بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.