حمله به فائزه هاشمی: رویکرد براندازانه منافقین را پیش می‌برد

روزنامه جوان نوشت: نامه فائزه هاشمی، موضع‌گیری علیه انتخابات به عنوان روال عادی کار سیاسی در کشور و تشویق به برهم زدن نظم سیاسی می‌کند و همان رویکرد براندازانه منافقین را پیش می‌برد.

به گزارش تازه‌نیوز، جوان روزنامه حامی سیدابراهیم رئیسی در یادداشتی به دو فعال سیاسی زن اصلاح طلب حمله کرد.

در این مطلب آمده است: فائزه هاشمی، عضو حزب کارگزاران سازندگی از اصلاح‌طلبان خواسته که به جای «گفتاردرمانی» انتخابات را تحریم کنند.  او نامه‌ای با عنوان «چرا در انتخابات شرکت نکنیم؟» به اصلاح‌طلبان نوشته که در سایت اینترنتی ایران وایر منتشر شده است و در آن آورده که «زمان‌هایی وجود دارد که بودن و نبودن هر دو ارزشمند است. برای حفظ نهاد‌های دموکراتیک هزینه لازم است. هر گونه حضوری در انتخابات پیش رو همراهی با دروغ و ریاکاری است. گفتار درمانی در شرایط فعلی اصالت و جذابیتی نداشته و برای مردم دیگر مهم نیست که قدرت در دست کدام حزب سیاسی باشد. اگر متفاوت عمل کردیم، اگر از واژه‌ها محافظت کردیم، اگر حفظ نهاد انتخابات آزاد را بر این نهاد استحاله شده ترجیح دادیم، اگر طلسم خود را شکستیم و با مردم درانتخابات شرکت نکردیم، می‌توانیم با فراگیر کردن حقیقت مسیر حاکمان را سخت، آن‌ها را مجبور به تغییر سیاست و تغییرنقشه و در نهایت قدرتی را که به آنان داده‌ایم پس بگیریم.»

در ادامه این یادداشت روزنامه جوان ادعا شده است:در روز‌های اخیر و پس از حمله پلیس آلبانی به اردوگاه منافقین در این کشور، بسیاری از مهره‌های سایبری این گروهک تروریستی، دیگر صفحات خود را به‌روز نکرده‌اند. پلیس آلبانی گفته بود که برخی تجهیزات منافقین را با خود برده است. حالا نامه فائزه هاشمی، موضع‌گیری علیه انتخابات به عنوان روال عادی کار سیاسی در کشور و تشویق به برهم زدن نظم سیاسی می‌کند و همان رویکرد براندازانه منافقین را پیش می‌برد.

از سویی، خود اصلاح‌طلبان هم با هدایت محمد خاتمی، در انتخاباتی تک کاندیدایی و بی رقیب به آذر منصوری برای تکیه بر کرسی ریاست جبهه اصلاحات رأی داده‌اند. آذر منصوری دبیر کل حزب تندروی اتحاد ملت است که پیش از این، از عدم حضور در انتخابات دفاع می‌کردند. اصلاح‌طلبان برای سوءاستفاده از فضای پس از آشوب‌های سال گذشته که به بهانه آزادی زنان صورت گرفت، ترجیح دادند بی اعتنا به کارآمدی، از یک زن در رأس جبهه خود استفاده کنند تا برخلاف ضدیت کلامی با عوامفریبی، در عمل مثل همیشه پوپولیست باشند.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.