تنها راه بیرانوند برای بازگشت محبوبیت در پرسپولیس

بهزاد داداش زاده گفت: بیرانوند فقط با قهرمانی آسیا می تواند کدورت را از ذهن هواداران پاک کند.

به گزارش تازه‌نیوز، پرسپولیس در یک هفته اخیر روزهای پرخبری را سپری کرده است. قرمزهای پایتخت که هفته گذشته با ماجرای فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند مواجه شده بودند، در نهایت قرارداد دروازه‌بان ملی‌پوش خود را تمدید کردند تا از حضور او در تیم رقیب جلوگیری کنند. از طرفی تمدید قرارداد گئورگی گولسیانی، امید عالیشاه و سعید صادقی در کنار جذب شهاب زاهدی و مسعود ریگی باعث شده هواداران از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات راضی باشند.

به نقل از خبرآنلاین، بهزاد داداش‌زاده، پیشکسوت پرسپولیس در خصوص ماجرای علیرضا بیرانوند، اتفاقات اخیر پرسپولیس و آخرین وضعیت این تیم در نقل و انتقالات صحبت‌های جالبی را مطرح کرده که در ادامه آمده است:

در رابطه با اتفافات عجیبی که در رابطه با بیرانوند به وجود آمد چه نقدی دارید؟

واقعا نمی شود به این مسائل بیش از این که اتفاق افتاد دامن بزنیم چون به نظرم از باشگاه و بیرانوند و مدیر عامل هم می دانند که اتفاقی که برای بیرانوند رخ داد یک بازی احساسی بود.

با ماندن بیرانوند و تمدید قرار دادش به نظرتان محبوبیت او نزد هواداران پرسپولیس کمتر شد؟

به نظرم با اتفاقاتی که رخ داد حتما محبوبیت بیرانوند نزد هواداران پرسپولیس کمتر شد و او تنها با قهرمانی پرسپولیس در آسیا می تواند این کدورتی را که برای هواداران پرسپولیس بر سر ماندن به وجود آورده را از ذهن هواداران پرسپولیس پاک کند. در غیر این صورت ممکن است بیرانوند نتواند محبوبیت بالای خودش را نزد هواداران پرسپولیس حفظ کند و چه بسا شاید با یک اشتباه حتی هوادار علیه او شعار هم سر دهد.

اما آن طرف قضیه را هم باید دیدچون این دروازه بان با مشکلات زیادی به نظر مواجه بوده که قصد ترک پرسپولس را داشته.

بیرانوند نباید گذشته اش را فراموش کند. او دروازه بان خوبی بود اما در پرسپولیس تبدیل به بهترین دروازه بان ایران و تیم ملی شد با این وجود اگر می خواست از پرسپولیس هم جدا شود باید مرد و مردانه این کار را انجام دهد نه اینکه کلی حرف و حدیث دنبالش به وجود آید و بعد هم در تیم ماندنی شود .بیرانوند باید بداند دروازه بان خوبی است اما اگر بهترین شد با حمایت کادر فنی و هواداران و بهترین خط دفاعی لیگ بود که موفق شد در کنار توانایی خودش بهترین نتایج را رقم بزند از این رو نباید همه موفقیتها را منوط به خودش بداند و فکر کند همه موفقیتها به دلیل حضور او بوده است.

در رابطه با اضافه شدن شهاب زاهدی به خط حمله پرسپولیس چه نظری دارید؟

او مهاجم خوبی است و در فاز تهاجمی انتخاب سر مربی تیم بوده است اما حتما به غیر از او یحیی به یک مهاجم ششدانگ گلزن دیگر هم نیاز دارد .

در خصوص جذب ریگی در پست هافبک دفاعی چه صحبتی دارید؟

ریگی هافبک خوبی است که در تیم پدیده هم سابقه کار با یحیی را دارد اما ما باید این را در نظر بگیرم هر بازیکنی که به تیم می آید خیلی سخت در ترکیب پرسپولیس پاگیر خواهاد شد و مسعود رگی و بقیه بازیکنان جدید هم از این قاعده مستثنی نیستند. تیم پرسپولیس در چند سال اخیر چندین قهرمانی متوالی کسب کرده و کمترین جابجایی و تغییر را داشته به همین دلیل حتی اگر مسی و رونالدو هم بیایند سخت است که سریع در این تیم فعلی پرسپولیس جا بیفتد.

در رابطه با جذب کنعانی زادگان فکر نمی کنید با حضور گولسیانی و پور علی گنجی به نوعی ترافیک در خط دفاع میانی به وجود می آید و هر کدام از این سه بازیکن که بیرون بنشینند معترض و حاشیه ساز شوند؟!

اصلا این مساله نباید وجود داشته باشد چون هر تیم 20 بازیکن دارد که در نهایت مربی باید از 11 بازیکن استفاده کند و قادر نیست که به همه 20 بازیکن بازی بدهد به همین دلیل هیچ بازیکنی حتی اگر بهترین هم باشد حق اعتراض ندارد. نمونه این مساله وحید امیری است بازیکنی که بازی کرد بهترین بود و حتی اگر به عنوان بازیکن دخیره به میدان رفت همیشه بهترین نمایش را با بازی از خط دفاعی بگیرید تا خط حمله ارایه داد و به عنوان کاپیتان تیم هیچگاه معترض نبود و به لحاظ فنی و اخلاقی واقعا نمونه بوده و هست و همه بازیکنان باید او را الگو قرار دهند.

در رابطه با جدایی کریم که ستونی برای پرسپولیس بودچه نظری دارید؟

ما نمی دانیم دقیقا کریم به چه دلیلی بیرون ماند اما به هر حال کریم مدتها در تیم بوده است و حالا هم که نیست حتما باید به مربیان دیگر این اطمینان داده شود و از مربی جایگرین احتمالی بهترین استفاده را برد و به او میدان داد تا بتواند بهترین کارایی اش را ارایه دهد.

فکر نمی کنید تیم پرسپولیس دیر جمع شد و دیر به اردو می رود این مسائل برای پرسپولیس نگران کننده نخواهد بود؟

نه به نظرم پرسپولیس دیر شروع نکرد و تیم هم حتما اردوی خوبی را در ترکیه خواهد داشت چون در فضای ملتهب و پر حاشیه فعلی پرسپولیس هر چه از حاشیه ها دور باشد به سودش خواهد بود و به بهترین شکل برای فصل اتی اماده خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.