محمود فکری: برای زدن تیم من، سؤالات را طراحی می‌کنند!

سرمربی استقلال گفت: حضور بازیکنان در فضای مجازی را محدود نکردم فقط به بازیکنان گفتم خود من از یک هفته قبل یعنی بعد از بازی با نفت آبادان اصلا نت گوشی‌ام را روشن نکردم!

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، سرمربی استقلال همچنان اعتقاد دارد که در عین اشکالات وارد بر تیمش، عده‌ای در طراحی سوالات جانب انصاف را رعایت نمی‌کنند و تیم را به حاشیه می‌برند. های‌لایت مصاحبه محمود فکری را در زیر می‌خوانید:

*در این چند سالی که کار مربیگری انجام دادم همیشه به نیروی جوانی و انگیزه‌ای که جوانان دارند اعتقاد داشته‌ام. همیشه سعی کردم به جوانان میدان بدهم و ترسی هم از این بابت ندارم. بازیکنانی مانند سبحان خاقانی و فردین رابط هم از تیم جوانان و امیدها در تمرینات ما شرکت کردند. در تمرینات به دقت آنها را زیر نظر گرفتیم و دیدیم این توانایی را دارند که به ما کمک کنند. در این بین با توجه به مصدومیت‌هایی که گریبانگیر ما شد و تعدادی از بازیکنان‌مان را از دست دادیم، تصمیم گرفتیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم. خدا را شکر آنها هم با تلاش‌شان جواب مثبتی به اعتماد ما دادند. ان‌شاءالله این روند ادامه هم داشته باشد تا ما هم بتوانیم به جوانان بیشتر میدان بدهیم.

*اینکه در بازی با شهرخودرو اگر رشید نبود یا بازیکنان دیگر نبودند چه اتفاقاتی می‌افتاد، بحث ویژه خود را دارد. طبعا ما از دروازه‌بانی استفاده می‌کنیم که گل نخوریم و او قرار است از هنرش خوب استفاده کند و مانع گل زدن حریف شود. دوم اینکه من بارها به دوستان گفته‌ام اگر الان تیم‌مان کامل باشد ایراد دارد! تیم ما در 20روز بسته شده و مشکلات زیادی از سال‌های قبل داشته که در این فصل گرفتاری‌ها و کمبودهای دیگری هم به آن اضافه شده است. به همه این دلایل، تیم الان نباید در شرایط خوبی باشد. واقعا اگر الان تیم بدون ایراد باشد اصلا مشکل دارد. بنابراین ما هم می‌دانیم تیم ایراد دارد و مشکلات فنی داریم. اینها هم با مرور زمان حل می‌شود.

*حضور بازیکنان در فضای مجازی را محدود نکردم فقط به بازیکنان گفتم خود من از یک هفته قبل یعنی بعد از بازی با نفت آبادان اصلا نت گوشی‌ام را روشن نکردم و یک جورهایی خودم را از فضای مجازی دور کردم. یکی از برنامه‌های ما در تیم این است که از فضای مجازی درست استفاده کنیم. اما بحث محدود کردن بازیکنان از حضور در فضای مجازی مطرح نبوده است. من خودم را محدود کردم، بچه‌ها هم اگر این کار را دوست دارند انجام بدهند چون به نفع‌شان است.

*اینکه در فضای مجازی و بحث‌های کارشناسی می‌گویند قائدی بدون شیخ توانایی‌اش را از دست می‌دهد، من این بحث را اصلا قبول ندارم. به مهدی گفتم شما در بازی تیم ملی مقابل بوسنی 5دقیقه به زمین آمدی، یک پاس گرفتی و همان توپ را تبدیل به گل کردی. آنجا هم مگر دیاباته بود که این پاس گل را داده باشد و تو گل بزنی؟!‍ چنین بحث‌هایی که اگر شیخ در زمین بود قائدی هم خوب است و اگر در زمین نباشد او هم خوب نیست.

*دستیاران من چندان هم شکست‌خورده نیستند. اینها تجربیات خیلی زیادی دارند که بتوانند به ما کمک کنند. ما به این حرف و حدیث‌ها توجه نمی‌کنیم. همه این دوستان کوله‌باری از تجربه هستند و می‌توانند به ما کمک کنند. بعضی از دوستان هم هستند که از قبل یک سری مطالب را آماده می‌کنند تا آنها را علیه ما منتشر کنند. چه ببریم چه ببازیم، اینها سوالاتی دارند که ما را به حاشیه ببرند. به‌طور مثال ما شهرخودرو را بردیم می‌گویند آقای مظلومی به درد تیم نمی‌خورد و باید برود. اگر هم می‌باختیم به تاکتیک فکری گیر می‌دادند. مثلا می‌گفتند بازیکنان استقلال 4پاس درست به هم ندادند! حتی اگر برنده باشیم هم به تعداد پاس‌های ما گیر می‌دهند. در صورتی که اگر ضریب پاس‌های ما بالا باشد و ببازیم می‌گویند چرا بازی را نبرده! یعنی سوالات و مطالب از قبل طراحی شده و هر اتفاقی بیفتد آن یکی موضوع را مطرح می‌کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.