قیمت خودرو بازار آزاد امروز شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ +پیش بینی

آخرین قیمت خودرو های داخلی و خارجی در بازار آزاد امروز شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ منتشر شد.

به گزارش تازه‌نیوز، از ابتدای سال 1402 بازار خودرو در کلاف سردرگم رکود و کاهشقیمت گرفتار شده است، بعد از 2 هفته کاهش قیمت امروز بازار گرفتار رکود شده است و تمام قیمت‌ها بدون استثناء ثابت مانده‌اند. این ثبات برای بازارهای داخلی و مونتاژی به یک اندازه بوده و هیچ‌کدام از خودروهای داخلی و مونتاژی شامل نوسان و تغییر قیمت نشدند.

قیمت خودروهای داخلی

مطابق با قیمت‌های اعلامی وبسایت کارنامه، تمام خودروها امروز بدون هیچ تغییری قیمت روز گذشته خود را حفظ کردند؛

پراید131، بدون هیچ تغییر قیمتی امروز 315 میلیون تومان در بازار معامله شد، نسخه هاچ‌بک این خودرو یعنی پراید 111، بدون هیچ نوسانی امروز با قیمت325 میلیون تومان در بازار حضور پیدا کرد.پ

پژو 206 تیپ 2، در هفته گذشته رکوددار کاهش قیمت بین خودروهای ایرانی شد و حدود 30 میلیون تومان کاهش قیمت داشت، این کاهش قیمت اما در هفته جاری متوقف شد و این خودروی محبوب، اما نه چندان قدرتمند ایران خودرو امروز در بازار آزاد 477 میلیون تومان معامله می‌شود.

تارا اتوماتیک، سدان نیمه لوکس ایران خودرو امروز در بازار آزاد 774 میلیون تومان معامله شد، تا همچنان قیمت این خودرو در کانال 700 میلیون تومان باقی بماند.

قیمت خودرو بازار داخلی دربازار آزاد 31 تیر

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژِ هم در تبعیت از بازار خودروهای داخلی امروز در هیچ خودرویی نوسان را تجربه نکرد.

جک s5 اتوماتیک، کراس‌اوور محبوب کرمان موتور نیز امروز هیچ نوسانی را تجربه نکرد تا با قیمت نهایی یک میلیارد و 300 میلیون تومان در بازار امروز حضور پیدا کند.

فیدلیتی پرایم 5 نفره با سال تولید 1401، امروز در بازار آزاد با قیمت یک میلیارد و 560 میلیون تومان حاضر شد تا پس از یک هفته نوسان قیمتی امروز را با ثبات آغاز کند.

لاماری ایما، محصول پرفروش چینی بازار ایران امروز با عدد نهایی یک میلیارد و 880 میلیون تومان در بازار حضور پیدا کرد.

قیمت خودرو بازار خارجی دربازار آزاد 31 تیر

پیش‌بینی قیت خودرو در هفته آتی

برای پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده باید منتظر ادامه اخبار مربوط به واردات خودرو و قیمت ارز بود، تا به این لحظه دو خبر در رابطه واردات خودروهای کارکرده منتشر شده است که هردوی این خبرها تنها خبر از سخت‌تر شدن واردات خودرو می‌دهند، این اخبار تا به این لحظه تنها توانسته‌اند که مانع کاهش قیمت برای چند روز اخیر شوند، اما روند اصلی قیمت خودرو پس از اعلام آیین‌نامه واردات خودرو مشخص خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.