افشای هزینه‌های زیاد سپاهان؛ گزینه پرسپولیس با دو برابر قیمت به جمع اصفهانی‌ها پیوست!

انتشار فرم بودجه باشگاه گل گهر حاکی از قرارداد پانزده میلیاردی رضا شکاری با سپاهان است.

به گزارش تازه‌نیوز، در روزهایی که انتشار و شفاف‌سازی فرم‌های قرارداد بازیکنان و مسایل مربوط به حسابرسی باشگاه‌های فوتبال ایران دوباره داغ شده انتشار فرم بودجه باشگاه گل‌گهر را منتشر کرد که بر اساس آن این باشگاه توانسته سقف بودجه‌اش را افزایش بدهد.

سازمان لیگ امروز فرم بودجه باشگاه گل گهر را منتشر کرد. براساس این گزارش باشگاه گل گهر ۲۸۲ میلیارد و ۴۶۱ میلیون تومان برای دستمزدها و آپشن‌ها در قرارداد هزینه می‌کند. این در حالی است که سقف بودجه این باشگاه ۲۷۵ میلیارد تومان است.

این مطالب را هم ببینید:

گل گهر در این گزارش مالی، از یک بند در دستورالعمل سقف بودجه استفاده کرده که آن افزودن مبلغ انتقال رضا شکاری است. در این فرم مبلغ انتقال شکاری به سپاهان که گل گهر از باشگاه اصفهانی دریافت کرده ۷ میلیارد و ۴۶۱ میلیارد تومان بوده است.

به نقل از خبرورزشی، براساس آنچه در این فرم آمده این ۵۰ درصد مبلغ کل قرارداد شکاری با سپاهان است که می‌توان نتیجه گرفت هزینه انتقال این بازیکن در این فصل در حدود پانزده میلیارد تومان بوده است. مبلغی که گفته می‌شود سقف قراردادی تیمی مثل پرسپولیس که نتوانست شکاری را به خدمت بگیرد و عیسی آل کثیر مهاجم این تیم نیز حاضر به عقد قرارداد براساس این مبلغ نشد و به سپاهان پیوست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.