خفت‌گیری حوالی بازار به روایت قربانی خبرنگار!

علیرضا شاطری، خبرنگار از ماجرای واقعی حمله زورگیران برای سرقت موبایلش خبر داده و یک روایت عجیب را ثبت کرده است.

به گزارش تازه نیوز، خفت‌گیری در تهران افزایش یافته و این شاید به خاطر افزایش قیمت موبایل باشد. علیرضا شاطری در رشته توئیتی نوشته است: ‏‏امشب حوالی بازار دچار خفت گیری شدم. داشتم از خیابون خیام رد می شدم که یه موتوری از جهت خلاف اومد. ندیدمش. کوبید بهم و موبایل رو از دستم کشید. وقتی موفق نشد چند متر جلوتر ایستاد و اومد سمتم من رو گرفت زیر مشت و لگد اما موبایلم رو نتونست بگیره … مردم جدا کردنش ازم. منم تا دیدم گرفتنش، دویدم سمت ماشین پلیس که ۱۰ متر فاصله داشت و چراغ گردونش روشن بود.

یه سرهنگ ۲ توی ماشین خواب بود کوبیدم به شیشه. بعد کلی معطلی شیشه رو کشید پایین و گفت هان چی شده؟
ماجرا رو گفتم با یه لبخند گفت برو خدا رو شکر کن ندزدیده ازت و چاقو نخوردی! گفت زنگ بزن ۱۱۰.

‏وقتی برگشتم مردم گفتن یکی دو نفر دیگه رو هم زدن و در رفتن …شماره ماشین پلیس رو برداشتم و زنگ زدم ۱۹۷ تا ببینیم چی میشه؟

این شاید روایت بسیاری از مردم از خفت‌گیری زورگیران باشد.

خفت‌گیری و سرقت موبایل

خفت‌گیری از ما بهتران!

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که پلیس برای ستاره‌ها و سلبریتی‌ها سنگ تمام می‌گذارد. رادیو پیام چندی پیش با اعلام خبر دستگیری سارق گردنبند علی دایی، از پلیس انتقاد کرد. در بخش خبری «دیگه چه خبر» رادیو پیام، مجری با اعلام خبر بازداشت سارقان کیف قاپ و اعتراف یکی از آنها به دزدی از علی دایی، به انتقاد از پلیس پرداخت و گفت: سه روز قبل سارقان خیابانی، گردنبند گران قیمت علی دایی را سرقت کردند و امروز خبر دستگیری این سارقان در رسانه‌ها منتشرشد.

همچنین چندی پیش زورگیری از دختر یک هنرپیشه سینما(مهراب قاسم خانی)، با سرعت پیگیری و به نتیجه رسید، مردم می‌گویند امیدواریم همانطور که پلیس با سارقان و مزاحمان مشاهیر، با سرعت و قاطعیت برخورد می‌کند، به پرونده‌های آنها نیز رسیدگی کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.