کنایه سنگین مهاجری به رئیسی: آسوده بخواب که ما بیداریم!

صحبت‌های اخبر ابراهیم رئیسی درباره گرانی‌ها و اینکه مدعی بود از این وضعت خواب ندارد با انتقاد محمد مهاجری رو به رو شد.

به گزارش تازه‌نیوز، محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی با عنوان «سیدابراهیم! آسوده بخواب که ما بیداریم » خطاب به رئیس جمهور در کانال تلگرامی خود نوشت:

سخنگوی حضرت دولت‌تان گفته است وقتی کارها ناراست می‌آید، مسئولش را احضار می‌کنید و خطاب به او می‌پرسید: «آیا شب خوابت می‌برد؟» و بعد اضافه می‌کنید که «من خوابم نمی‌برد.»

این قصه چه صحت داشته باشد چه نه، پای شما خوابیده و مثل عبارت معروف «به شما ناهار داده‌اند؟» جزء شناسنامه ریاست جمهوری شما شده است.

باید به شما حق داد که نتوانید بخوابید. با برخی از این دولتمردانی که می‌دانیم و می‌دانید چه‌جوری به شما تحمیل کرده و بر گرده ملت سوار کرده‌اند، حتی اگر ۳۶۵ شب سال هم نخوابید، جا دارد.

اما آقای رئیس‌جمهور! نخوابیدن که راه حل نشد. اتفاقاً همان حضراتی که خواب از چشم شما می‌گیرند، آرزویشان همین است که شب نخوابید و فردای آن شب کسل و خسته باشید و آن‌ها هر کاری کردند شما حوصله رسیدگی نداشته باشید.

راه حل آن است که شما شب آسوده بخوابید تا روز شاداب و سرزنده باشید. مقدمه این راه حل هم آن است که آدم‌های بی‌عرضه، مغرض یا ناشی را مرخص کنید و به جایشان آدم‌هایی بگمارید که هم خواب آسوده ملت برایشان مهم باشد، هم مخل استراحت شما نباشند.

اگر شما آسوده بخوابید ما قول می‌دهیم بیدار بمانیم و فردا صبح، گزارش کار خناسانی را که رخت دوست بر تن کرده اند، به شما بدهیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.