به نام ملت به کام قالیباف/ سوء استفاده از امکانات مجلس برای انتخابات

فعالیت‌های انتخاباتی محمدباقر قالیباف در شهر‌های مختلف کشور آغاز شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، صراط‌نیوز نوشت:‌اخیرا هیئت‌هایی با عنوان نمایندگان قالیباف به حوزه‌های انتخابی نقاط مختلف کشور سفر کرده و ضمن دیدار با کاندیدا‌های مطرح، با آن‌ها جلسات مختلفی را برگزار کرده و ساز و کار هماهنگی بیشتر جهت حضور در لیست انتخاباتی قالیباف و حمایت از این افراد را بررسی می‌کنند.

بنا بر این گزارش، یکی از شروطی که این هیئت با کاندیدا‌های احتمالی برای حمایت از آن‌ها مطرح می‌کند رأی دادن به قالیباف برای ریاست مجلس آتی -در صورت ورود این افراد به مجلس دوازدهم- است.

مسئول پیگیری این مسائل از طرف قالیباف فردی به نام ضیاءالدین ن از افراد حاضر در معاونت اجرایی مجلس است. گفتنی است این فرد در دولت احمدی نژاد با حمایت مستقیم اسفندیار رحیم مشایی به مسئولیت‌های مهمی رسیده بود.

در همین راستا، هفته گذشته برخی از کاندیدا‌های احتمالی به ساختمان شیخ فضل الله مجلس دعوت شده و در جلسه‌ای با حضور این فرد و برخی دیگر از نزدیکان قالی اف، روش‌های حمایت از این لیست انتخاباتی را مورد بحث و تبادل نظر قرار داده بودند.
در بین افراد حاضر در این جلسه، برخی از نمایندگان فعلی مجلس حضور فعال داشته، اگرچه در بسیاری از حوزه‌های انتخابیه، چهره‌های جدید و نوظهوری به چشم رسیده اند.

هنوز مشخص نیست آیا نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جلسات انتخاباتی قالیباف با رقبایشان مطّلع هستند یا خیر؟!
نکته عجیب و تأسف باری که باید هر چه سریعتر توسط نهاد‌های نظارتی مطمح نظر قرار بگیرد این است که این جلسات در خانه ملّت و با امکانات و بودجه بیت المال، به نفع فرد و جریان خاصی در حال پیگیری است!

هر چند سکوت و اغماض نمایندگان در قبال بسیاری از تخلّفات قالیباف و همراهانش در مجلس کنونی، به امری عادی بدل شده است، اما انتظار می‌رود نمایندگان مردم با این اقدام رئیس مجلس جهت تشکیل جریان انتخاباتی آتی، آن هم با سوءاستفاده از امکانات مجلس و نیز دریافت پیش شرط از کاندیدا‌ها جهت رأی به ریاست او برخورد جدّی کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.