در مراسم شب گذشته اپل چه گذشت؟

شرکت اپل شب گذشته مراسمی را به صورت آنلاین برگزار و در آن نسخه‌های جدید اپل واچ و آیپد را معرفی کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، شب گذشته شرکت اپل کنفرانس خود برای معرفی محصولات جدیدش را به صورت آنلاین برگزار کرد. در این مراسم خبری از معرفی آیفون ۱۲ نبود و شرکت اپل صرفا دو مدل جدید از اپل واچ‌های خود با نام‌های Watch Series ۶ و Watch SE و مدل‌های جدید تبلت iPad ۱۰.۲ (۲۰۲۰) و iPad ۸th را معرفی کرد.

سری جدید ساعت‌های هوشمند اپل از سیستم عامل Watch OS ۷ استفاده خواهند کرد که توانایی سنجش میزان اکسیژن خون از طریق سنسور‌های مادون قرمز را دارند؛ گفتنی است این قابلیت ساعت‌های اپل توانسته امتیازات لازم را از سازمان پزشکی ایالات متحده دریافت کند و نتایج نمایش داده شده از این قابلیت کاملا صحیح و منطقی خواهد بود. شرکت اپل امسال در کنار معرفی Watch Series ۶ از ساعتی جدید با نام Watch SE پرده برداری کرد که این ساعت در کنار قیمتی پایین‌تری که از سری جدید ساعت‌های اپل برخوردار است، از امکانات یک ساعت بالا رده بهره می‌برد.

در حال حاضر هر دو ساعت شرکت اپل مدل GPS هستند و فعلا خبری از مدل سیم کارت خور نیست، قیمت پایه برای ساعت Watch Series ۶ حدود ۴۰۰ دلار و برای ساعت Watch SE حدود ۲۸۰ دلار در نظر گرفته شده است.


نسل جدید تبلت‌های سری ایر اپل

اپل شب گذشته از نسل جدید تبلت‌های خود رونمایی کرد. یکی از محبوب‌ترین تبلت‌های شرکت اپل که در چند سال اخیر فروش بسیار بالایی داشته، خانواده iPad Air است که شرکت اپل نسخه ۲۰۲۰ آن را شب گذشته معرفی کرد. تبلت جدید شرکت اپل از پردازنده قدرتمند Apple’s new A۱۴ Bionic استفاده می‌کند که قدرتی فوق العاده به این تبلت میان رده خواهد داد. رزولوشن تصویر این تبلت ۲۳۶۰ در ۱۶۴۰ بوده و از نوع Liquid Retina است.

اپل در این تبلت میان رده به جای استفاده از سنسوز تشخیص چهره، از سنسور محبوب اثرانگشت استفاده کرده که این بار بر روی دکمه پاور و در بالای تبلت قرار گرفته است. دوربین اصلی این تبلت همان لنز استفاده شده در تبلت iPad Pro است که کیفیتی ۱۲ مگاپیکسلی دارد و توانایی فیلمبرداری با کیفیت ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را خواهد داشت. طبق اعلام شرکت اپل قیمت پایه برای مدل وای فای آیپد ایر، چیزی حدود ۶۰۰ دلار و قیمت پایه برای مدل سیم کارت خور این تبلت چیزی حدود ۷۳۰ دلار است.

 

نسل هشتم آیپد معرفی شد

یکی از تبلت‌های جدید شرکت اپل که در مراسم روز گذشته این شرکت معرفی شد، نسل هشتم تبلت‌های اپل iPad بود. نسل هشتم تبلت‌های اپل از پردازنده A۱۲ Bionic استفاده خواهند کرد که در حال حاضر در رده میان رده قرار می‌گیرد، اما این پردازنده از پس اجرای بازی‌های رایانه‌ای بالا رده به خوبی بر خواهد آمد. قیمت پایه در نظر گرفته شده برای این تبلت از سوی اپل حدود ۳۳۰ دلار برای مدل وای فای و برای مدل سیم کارت خور حدود ۴۶۰ دلار خواهد بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.