آخرین خبر از افزایش قیمت بنزین و نان

وزیر اقتصاد با بیان اینکه هیچ طرحی برای افزایش قیمت بنزین نداریم، گفت: در استان های مختلف بسته به شرایط برای قیمت نان تصمیم گیری می شود.

به گزارش تازه‌نیوز، باشگاه خبرنگاران نوشت: سید احسان خاندوزی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که پول‌های ایران در چین چه عنوانی دارد و آیا جزء پول‌های بلوکه شده یا پول‌های ذخیره محسوب می شود، گفت: طبق اطلاعاتم تمام منابع ایران در چین به عنوان اجرای پروژه‌های فاینانسی است که چینی‌ها در ایران انجام می‌دهند، یکسری از شرکت‌های چینی در حال سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در ایران هستند و مابه‌ازای هزینه‌ای که در ایران به چینی‌ها پرداخت کنند، منابعی در چین دارند.

او درباره موجودی همین مقدار پول با این عنوان در چین گفت: این پول‌ها یک ورودی و یک خروجی دارد و در حال نوسان است و عدد ثابتی ندارد و بابت انواع پروژه‌ها این منابع وارد و خرج می‌شود و این عدد روزانه تغییر می‌کند.

به گفته وزیر اقتصاد و دارایی، چینی ها چند پروژه مهم در ایران در حال انجام هستند، ما هر ماه بخشی را برای پروژه ها را اضافه کرده و بخشی را خرج می کنیم.

او می‌گوید: چندبار با بانک مرکزی برای پول های بلوکه شده مذاکرات انجام دادند. در رابطه با مجلس رفتن لایحه باید از دیگران پرسش شود اما خود لایحه نکاتی درباره آن بیان شد که درباره آن اختلاف نظر هایی وجود داشت که قرار شد حل شود بعد به مجلس ارسال شود. در این لایحه باید اصلاحاتی انجام شود. در بخش دوم لایحه اختلاف نظر وجود دارد.

او می‌گوید: هیچ طرحی برای افزایش قیمت بنزین نداریم. در استان های مختلف بسته به شرایط برای قیمت نان تصمیم گیری می شود. درباره افزایش قیمت نان نیز وزیر کشور توضیحاتی دارد که چون در استان‌های مختلف متفاوت است به زودی اعلام می‌کند.

او گفت: نیازی به مناظره نیست آقایان باید جوابگو باشند که چرا انقدر بدهی در بحث اوراق دارند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.