عادل فردوسی‌پور به شایعات پایان داد/فقط بازی را گزارش می‌کنم

عادل فردوسی‌پور درباره سفرش به قطر و گزارش بازی فینال جام قهرمانان آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرآنلاین، عادل فردوسی‌پور گزارشگر فوتبال و تهیه‌کننده تلویزیون درباره سفرش به قطر گفت: به دعوت ای‌اف‌سی و برای گزارش بازی فینال می‌روم که از اینستاگرام رسمی ای‌اف‌سی به صورت زنده پخش خواهد شد و از این بابت خوشحالم که می‌توانم این مسابقه را برای مردم گزارش کنم.

او در ادامه در واکنش به برخی شایعاتی که در برخی کانال‌های تلگرامی درباره مذاکره این مجری و برنامه‌ساز مطرح تلویزیون با شبکه فارسی‌زبان مطرح شده بود گفت: با هیچ شبکه فارسی‌زبان خارج از کشور قصد مذاکره ندارم و قبلا هم گفتم که در شبکه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور قصد فعالیت ندارم.

عادل فردوسی‌پور در پایان گفت: دوستان مغرض، چون گذشته جوسازی و شایعه‌پراکنی نکنند.

دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی روز شنبه ۲۹ آذر ساعت ۱۵:۳۰ برگزار خواهد شد.

فردوسی‌پور چرا واکنش نشان داد؟

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای گزارش اختصاصی بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا در صفحه اینستاگرام خود، از عادل فردوسی‌پور دعوت کرده و فردوسی‌پور هم با این دعوت موافقت کرده و جمعه وارد دوحه قطر شده است. او به محض ورود به دوحه تست کرونا می‌دهد و تا مشخص شدن جوابش ۲۴ ساعت در هتل قرنطینه می‌شود.

این در حالی هست که AFC، مجوز حضور محمدحسین میثاقی، مجری فوتبال برتر را در قطر صادر نکرده است. گفته می‌شود میثاقی به دلیل استفاده از واژه «ای اف سیرک» پس از محرومیت ۶ ماهه عیسی آل‌کثیر، توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا بلاک شده و اجازه حضور در مسابقاتی که زیر نظر AFC برگزار می‌شود را ندارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.